• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

بازپس گیری زمین‌های مازاد دستگاههای دولتی

  • کد خبر : 1173
  • 15 اردیبهشت 1401 - 21:20

 

👤 عباس یوسف زاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان، در سفر به کاشمر:

🔹زمین‌های مازاد دستگاههای دولتی در استان طبق تاکید آقای رئیسی، پس گرفته می‌شود که این اقدام در رفع مشکل کمبود زمین طرح نهضت ملی مسکن، موثر است.

🔹زمین‌های مازاد در دستگاههای اجرایی شهرستان کاشمر در غرب خراسان، مانند هلال احمر، شهرداری و فنی و حرفه ای، پس گرفته می‌شود.

🔹در گذشته زمینی به مساحت ۱۳ هکتار به هلال‌احمر، ۴ هکتار برای احداث فضای سبز به شهرداری و زمینی به فنی و حرفه‌ای یا آموزش عالی داده شده است.

🔹اما به دلیل اینکه تاکنون ساخت و سازی در این زمین‌ها صورت نگرفته، طبق مکاتبات انجام شده برای طرح نهضت ملی مسکن، این زمین ها باز پس گرفته خواهد شد.

🔹زمین هلال‌احمر کاشمر، ۱۵ سال است که واگذار شده، اما در تمامی این سال‌ها، فقط در گوشه‌ای از آن یک ساختمان، احداث شده است. مقداری از این زمین ۱۳ هکتاری را، در اختیار هلال احمر خواهیم گذاشت.

🔹بدین منظور، از شهردار کاشمر خواسته شده است، ۴ هکتار زمینی که در محدوده دانشگاه آزاد برای احداث فضای سبز گرفته‌اند را، بازگردانند تا مصوبه تغییر کاربری برای نهضت ملی مسکن، صادر شود.

🔹سهمیه کاشمر برای طرح نهضت ملی مسکنک ۹ هزار نفر بوده که ۱۱ هزار نفر ثبت‌ نام کرده اند و تاکنون ۵/۵ هزار نفر، احراز هویت شده‌اند که اگر زمین‌های مازاد دستگاه‌های دولتی باز پس‌گیری شود، مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰بزرگترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=1173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.