• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

مگر شما نماینده ما نیستید؟

  • کد خبر : 1175
  • 15 اردیبهشت 1401 - 21:22

🔹امروز توئیت نماینده مردم نیشابور را منتشر کردم در نقد دولت جدید. یادم آمد که در کل این ۸ ماه به جز یکی دو مورد ندیده‌ایم دو نماینده شهرمان چیزی «از گل نازک‌تر» در مورد دولت آقای رئیسی گفته باشند!

🔹آقایان محبی و عنابستانی در زمان انتخابات طرفدار این دولت بوده‌اند، قبول! هم طیف و هم‌جناح هستند، قبول! کشور نیاز به همراهی و همدلی دارد، قبول! ولی دیگر یک جای نقد که به سرانجام برسد، هم در این مدت پیدا نمی‌شد؟

🔹باید از آقایان پرسید که مگر شما نماینده ما نیستید؟ مگر به شما رأی ندادیم که صدای ما باشید در کشور؟ حالا نه اینکه دولت را از ریشه بزنید ولی حداقل با این موج گرانی افسارگسیخته نطق پیش از دستور انتقادی در چند دقیقه دردی از ما مردم دوا نمی‌کند.

🔹آیا وقت استیضاح و سوال برای وزیر صمت و اقتصاد فرا نرسیده است ؟ نمی‌شد زمان گران شدن عجیب آرد و به تبع آن اقلامی چون ماکارونی، وزیر کشاورزی را استیضاح کنید؟

🔹نمی شد برای یکبار هم که شده بخاطر کشته های جاده های غرب خراسان که همین چند روز پیش یک بانوی معلم جانش را در جاده مرگ (جوین) از دست داد وزیر راه را استیضاح می کردید؟

🔹نمی‌شد یک‌بار از وزیر خارجه بپرسید که در توافق‌ها چه خبر است که تمام اقتصاد کشور را منتظر و بلاتکلیف آن نگه داشته‌اید؟

🔹در روزهای جاری، دولت و کابینه ابراهیم رئیسی به شدت مورد انتقاد افکار عمومی هستند و آنقدر از شعارهای دوران انتخاباتشان دور افتاده‌اند که عملا ناامیدی جدی ایجاد کرده‌اند.

🔹حالا سوال ما مردم غرب خراسان از شما این است که کی می خواهید از دولت مستقر تقاضای پاسخگویی داشته باشید؟ کی از ابزار استیضاح، سوال و یا دیگر راهکارهای نظارتی خود استفاده خواهید کرد؟ هیچ‌وقت؟

🔹آقای عنابستانی و محبی ؟ ما نه آب به آسیاب دشمن می ریزیم نه عنادی با شما عزیزان داریم. ولی به والله مردم خسته هستند و انتظارشان رساندن صدای آنها در مجلس است!

🔹بخاطر همین مردم یکبار هم که شده وزرای دولتی که از شعارهایشان فرسنگ ها فاصله گرفته اند را به مسلخ استیضاح بکشانید تا بدانیم #هنر شما واقعا #صدای_مردم_بودن است./سبزوارفوری

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰بزرگترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=1175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.