• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

عجیب‌ترین نشست خبری

  • کد خبر : 1203
  • 19 اردیبهشت 1401 - 10:23

 

🔹نزدیک ۱۰ سال است که در سبزوار و غرب خراسان، برگزاریِ نشست‌های خبری از طرف مسئولان رده بالای منطقه مرسوم شده است. در این میان اما نشست خبری شب گذشتۀ شهردار سبزوار، شکل ویژه‌ای داشت. شاید حتی منطقی باشد که به آن لقب «عجیب‌ترین نشست خبری» را اعطا کنیم!

🔹اصل برگزاری نشست خبری و پاسخگوی، امری است پسندیده و بسیار ارزشمند؛ اما در نشستِ شب گذشته، خبری از پاسخگویی نبود! بیشتر پاسخ‌های شهردار، حرف‌هایی کلی بودند که به دلیل پراکندگی جملات، حتی قابلیتِ تبدیل‌ شدن به یک متن خبری را نداشتند. دست اکثر خبرنگاران بعد از نشست، خالی بود! آن‌ها پرسش‌های مخاطبان رسانه‌هایشان را پرسیده بودند اما محتوایی به مفهوم «پاسخ» دریافت نکرده بودند تا آن را به مخاطب ارائه دهند!

🔹به جز پاسخ‌های پراکنده، کلی و گنده، شاهد پاسخ ندادن به بعضی پرسش‌ها نیز بودیم! وقتی خبرنگاری مثلاً دو پرسش را در یک دقیقه مطرح می‌کرد، شهردار بعد از پاسخی کلی و کوتاه به یک پرسش، پرسش بعدی را اصلاً فراموش می‌کرد! جالب‌تر آنکه با وجود تکرار چندبارۀ این اتفاق، حتی از فن «یادداشت» کردن نیز استفاده‌ای نشد!

🔹بعضی پاسخ‌ها نیز بسیار عجیب بودند! مثلاً پرسش‌هایی در موردبحث مشاوران شهردار مطرح شد و شهردار لیستی از اسامی مطرح کرد که هیچ‌کدام سابقۀ اجرایی در شهرداری ندارند! تردیدی نیست که مشاورانی کم‌تجربه‌تر از خود شهردار، باعث چه نوعی از مدیریت می‌شوند؟

🔹نکتۀ مهم دیگر اینکه چیزهایی که احتمالاً بهتر بود گفته نشود گفته شد (مثلاً اعلام شد که بعضی نهادهای امنیتی مخالف انتشار فیش حقوقی بودند) و بعضی چیزهایی که باید گفته می‌شد، گفته نشد. مثلاً در مورد مشاور عالی شهردار و حواشی مربوط به او، پاسخ مفهومی ارائه نشد.

🔹در مجموع، یکی از عجیب‌ترین و در واقع یکی از بی‌کیفیت‌ترین نشست‌های خبریِ تاریخِ سبزوار برگزار شد و دیشب و امروز ما رسانه‌ها مدام صوت‌ها را زیرورو می‌کنیم، بلکه بتوانیم با پنس و ذره‌بین، چند جمله به‌عنوان جواب، استخراج کنیم و به افکار عمومی ارائه دهیم!

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰بزرگترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=1203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.