• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

گزیده مهمترین سخنان شهردار سبزوار در نشست خبری روز گذشته

  • کد خبر : 1224
  • 21 اردیبهشت 1401 - 1:03

🔹روز گذشته اولین نشست خبری شهردار با اصحاب رسانه سبزوار برگزار شد. جملات زیر را می توان گزیده مهمترین سخنان شهردار سبزوار در این نشست خبری دانست:

🔹برای هوشمند سازی امور شهرداری تلاش می کنیم

🔹بر اساس آخرین جمع‎ بندی مطالبات شهرداری سبزوار از دستگاههای اجرایی مختلف، به ۵۸۰ میلیارد تومان می‌رسد.

🔹بدهی‌ شهرداری سبزوار بابت طرح‌های اجرایی مانند فضای سبز، طرح‌های عمرانی و غیر آن، ۴۰ میلیارد تومان است.

🔹ارگ امیریه سبزوار، طرح مناسبی برای این شهر بود که به دلیل بدقولی‌ها و سوء مدیریت، برای شهرداری به یک معضل تبدیل شده است و روزانه ۷۰ میلیون تومان، ضرر به همراه دارد.

🔹تعرفه طرح پارک در شهر سبزوار که بیش از ۱۰ سال ثابت مانده بود، ۱۰ درصد افزلیش یافت.

🔹باید ۴۰ درصد جرایم رانندگی در شهر، به شهرداری پرداخت شود که رقمی که تاکنون به شهرداری سبزوار پرداخت شده، بسیار پایین‌تر از آن است.

🔹برنامه‌هایی برای استقلال مالی سازمان‌های تابعه شهرداری سبزوار داریم تا این سازمان‌ها، مستقلاً کسب درآمد کنند و حقوق کارکنان یا حق بیمه آنها را بپردازند.

🔹در حوزه گردشگری، پس از ۱۶ سال قراردادی با اداره میراث فرهنگی و گردشگری، به ثبت رسید و مصلی تاریخی سبزوار را، تحویل گرفتیم تا برای بازسازی، ایجاد فضای سبز و استفاده عموم، آماده شود.

🔹در ماههای اخیر، با رشوه‌ خواری برخی عوامل در داخل شهرداری سبزوار، برخورد شد و به همین دلیل تعدادی از افراد از شهرداری، جدا شدند.

🔹تا پیش از آغاز سال ۱۴۰۱، شهرداری سبزوار ۱ هزار تُن لکه‌گیری در سطح شهر انجام داده است.

🔹هیچ بدهی‌ای به هیچ‌کدام از نیروهای شهرداری نداریم و حقوق همه آنها را، به‌روز پرداخت کرده ایم.

🔹شهرداری از شورا، این اجازه را دریافت کرده که در مناطق محروم شهر، ساخت پیاده‌رو هزینه کمتری برای مردم، ایجاد کند تا آنجا که در برخی مناطق، این کار بصورت رایگان انجام خواهد شد.

🔹در آینده نزدیک نیز، سامانه هوشمندسازی را با امکاناتی مثل صدور الکترونیکی پروانه‌ها، به سایت شهرداری اضافه خواهیم کرد.

🔹فشارها و هشدارهایی برای اجرای طرح شفافیت، وجود داشت از جمله این فشارها، از طرف نهادهای امنیتی بود که احتمال اعتراضات درون سازمانی را، به ما تذکر می دادند.

🔹شهرداری سبزوار پیگیری وضعیت بلوک های ۸ و ۹ توحیدشهر را، آغاز کرده و در دستور کارش قرار داده است

🔹یک اتاق فکر متشکل از نخبگان از جمله آقایان فرجام، خدایی نصر، شکیبا زاهد، روشنفکر و عیدی، در برخی امور برای رفع مشکلات همفکری می کنند.

🔹اولویت ما صرفه جویی و ارزان اداره کردن شهر است.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰بزرگترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=1224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.