👤 حسین دارینی، مدیر اداره فناوری و اطلاعات شهرداری سبزوار:
🔹هوشمندسازی فعالیت های شهرداری در سه سطح شهرداری، شهر و شهروندان، آغاز شده و به صورت شبانه روزی، در حال انجام است.
🔹از ابتدای سال جاری تاکنون، تیم مرکز پشتیبانی، تمامی ارتباطات شبکه و سرویسهای شهرداری سبزوار در بخشهای مختلف، کنترل میشود.
🔹در صورت بروز هر اختلالی، ارتباط با بخش مربوطه برقرار گردیده و ارسال تجهیزات مورد نیاز جهت رفع مشکلات پیش آمده، در حداقل زمان انجام میشود.
🔹مرکز تماس پشتیبانی اداره فناوری از ابتدای سال تاکنون، پاسخگوی بیش از ۲۰۰ تماس و مراجعه حضوری از سوی شهروندان در جهت رفع مشکلات پرداخت های الکترونیکی (عوارض خودرو، نوسازی، پسماند و…) و چک کردن تصاویر دوربین های سطح شهر، بوده است.
🔹در این راستا، همچنین این مرکز پاسخگوی بیش از ۵۰۰ مورد مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کارکنان مناطق و سازمان های وابسته به شهرداری، بوده است.
🔹شهروندان نیز میتوانند مشکلات پرداختی در قبوض را، بصورت حضوری با مراجعه به واحد پرداخت های الکترونیکی اداره فاوا و یا غیر حضوری با شماره تماس این واحد (۴۴۲۴۱۷۸۴)، مطرح نمایند تا در اسرع وقت به مشکلاتشان، رسیدگی شود.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰بزرگترین مجموعه خبری غرب خراسان
@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1