• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

برکتی که از پروژه‌های غرب خراسان رفته است!

  • کد خبر : 1476
  • 13 خرداد 1401 - 0:55

 

🔹مدت ها بود که میخواستم گفته‌های یکی از دست‌اندرکاران پروژه راه‌آهن سبزوار را بنویسم، اما منتظر ماندم ببینم آقایان بعد از دو سال نمایندگی چه گلی برسر حوزه انتخابیه می‌زنند!

🔹امروز که رسانه های محلی خبر از تعطیلی پروژه راه‌آهن سبزوار دادند، حس و حال عجیبی وجودم را فرا گرفت، آقایان نماینده که دو سال از دوران نمایندگی خود را گذرانده‌اند، توان بهره‌برداری پروژه که هیچ، توان تداوم روند ساخت پروژه را هم ندارند.

🔹روزی که برای گزارشی از وضعیت پروژه به محل پروژه مراجعه کردم، از یکی عوامل و دست‌اندرکاران پروژه پرسیدم از نمایندگان فعلی (آقایان عنابستانی و محبی) چه‌خبر؟ تا حالا برای دریافت مطالبات پیمانکاران از دولت کاری کرده‌اند؟ «لبخند تلخی زد و گفت مدت هاست برکت از پروژه راه‌آهن سبزوار رفته است! نمایندگان فعلی حتی بازدید خشک و خالی هم نمی‌کنند، پیگیر مطالبات پیمانکار و روند ساخت بماند سرجای خودش! اما نمایندگان سابق (بخصوص آقای سبحانی فر) هنگام حضور در حوزه انتخابیه، در بازدید هایشان پیگیر روند تکمیل پروژه بوده‌اند.»

🔹نویسنده این سطور تنها میخواهد به مردم عزیز غرب خراسان یادآوری کند که مدت هاست به واسطه ناکارآمدی و سیاسی‌کاری‌های نمایندگان فعلی برکت از پروژه های زیرساختی و عمرانی منطقه رفته است و پروژه‌های مهمی از جمله راه‌آهن سبزوار، نیروگاه سیکل ترکیبی، پروژه های جاده‌ای و…. را، به مرز تعطیلی کشانده است.

🔹نمایندگان فعلی دست نشانده گروه موسوم به یاران انقلاب به شمار می‌روند، اما این گروه تمامیت خواه به عقب گردهای غرب خراسان در بخش های مختلف چه پاسخی خواهند داد؟ گمانم بازهم همین آقایان، طلبکارانه به نمایندگان و دولت‌های گذشته می‌تازند!

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰بزرگترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=1476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.