• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

آقایان به داد اجاره نشین ها برسید!

  • کد خبر : 1482
  • 14 خرداد 1401 - 20:22

 

🔹نه به عنوان یک خبرنگار که دنبال مشکل مردم باشم، بلکه به عنوان یک شهروند که از تقلا برای برطرف کردن نیازهای اولیۀ خودم بازمانده‌ام، چند سطر حرف دل دارم!

🔹چند هفته ای است با وجود عود کردن بیماری‌ام (عملاً باید استراحت مطلق باشم) راه افتاده‌ام دنبال خانه! آن‌هایی که این هفته‌ها دنبال اجارۀ خانه هستند باورشان می‌شود، اما بقیه نه!

🔹خانه‌ای با رهن پایین‌تر ۱۶۰ میلیون اصلاً پیدا نمی‌شود! در همین سبزوار! آگهی‌های دیوار را می‌خواندم، در همین شهر خانه‌ای با ۵۰۰ میلیون و یک میلیارد رهن ارائه شده است!

🔹هر کسی هر طور دلش می‌خواهد قیمت می‌دهد و غوغایی است! برخی بنگاه‌داران به خاطر افزایش سهم خودشان، بی‌حساب و کتاب قیمت را بالا برده! بارها به این موارد برخورد کردم که مثلاً موجر قیمت را مثلاً ۲۰۰ میلیون اعلام کرده اما بنگاه‌دار آن را ۲۳۰ میلیون روی دیوار گذاشته است!

🔹این شهر، مسئول و ناظر ندارد؟ مردمی که با گران شدن اجارۀ خانه‌شان توان پرداخت ندارند و این هفته‌ها، آوارۀ بنگاه‌های املاک شده‌اند برای پیدا کردنِ جایی ارزان‌تر و در حد توانشان، دارند مصیبت را با تمام وجودشان تجربه می‌کنند!

🔹بارها خانواده‌هایی را دیدم با دو یا سه فرزند یا پدرانی آبرومند هم‌سن پدرم، که اشکشان در این پی‌گیری‌ها در آمده بود! هربار از خودم می‌پرسیدم: این شهر مگر صاحب ندارد؟

🔹شورای شهرمان که در حال کار سخت و طاقت فرسای جابجایی مدیران شهرداری هستند ! اما بیشتر از همه خطاب صحبتم نماینده‌ها هستند. آن‌ها که با شعار حمایت از محرومان رفتند به مجلس، آیا قانونی در این زمینه تصویب کردند؟ یک خط قانونی نوشتند که از مستأجر بدبخت حمایتی کند؟

🔹قانونی هست که دست و پای قیمت‌گذار‌ و آن صاحب خانه ای که نرخ رهن امروزش با فردایش چند ده میلیون تفاوت دارد را ببندد؟ برخی صاحبخانه ها با چه شاخصی قیمت گذاری می‌کنند که همین‌طور بی‌مرز و بی‌حساب‌وکتاب نرخ رهن و اجاره بالا برود، مردم له شوند و آقایان هیچ به هیچ؟

🔹آقای عنابستانی و محبی نمایندگان غرب خراسان در مجلس؛ خدارا خوش نمی‌آید در مملکتی که مجلسش پرچم انقلابی گری می تاباند استخوان مردم شهرش (دارالمومنین)، اینگونه زیر نرخ های بی درو پیکر رهن و اجاره خرد شود! حداقل برای این‌ وضعیت یک نطق! یک تذکر ! یک داد !

🔹هرچند این حرف‌زدن‌های بی‌عمل هم دردی درمان نمی‌کند! واقعاً این روزها نمی‌دانم چرا هیچکس به فکر مسئلۀ خانه‌های اجاره‌ای نیست. این رنج قرار است تا چقدر درد روی سرمان آوار کند؟/ سبزوار فوری

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰بزرگترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=1482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.