• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

سیر تا پیاز «انتصابات شهرداری»

  • کد خبر : 1537
  • 21 خرداد 1401 - 21:21

 

🖋 عصرسبزوار، موسی‌الرضا وثوق

🔹همه‌چیز از یک عکس شروع شد؛ تصویری از معارفه چند معاون و مدیر جدید شهرداری، بدون حضور شهردار، که جایش را رئیس شورای شهر پر کرده بود.

🔹رسانه‌ها گفتند غیبت موسی رجب‌زاده، یک معنا بیش‌تر ندارد و آن، تحت فشار بودن او برای صدور احکام مربوطه بوده است. روابط‌عمومی شهرداری اما گفت این گمانه‌زنی درست نیست و برای شهردار کار پیش آمده و به همین دلیل در مراسم حضور نیافته است.

🔹طبیعتاً پاسخ شهرداری قانع‌کننده نبود و بحث‌ها بر سر دخالت شورا در انتصابات ادامه یافت. تا آن جا که سلام‌سربدار، مسئولیت این وضع را شهردار دانست که گویا تحت فشار، اقدام به صدور احکام کرده است.

🔹کمی گذشت تا امین‌الله مظلوم، رئیس شورا، در مصاحبه‌ای گفت شورا هیچ‌گونه دخالتی در انتصابات نداشته بلکه دخالت‌ها را متوجه گروهی در درون خود شهرداری دانست. او گفت وقتی در شهرداری بر سر انتصابات جدید – که به گفته او تصمیم شهردار بوده – تردید و دودستگی ایجاد شده، به شهردار گفته اگر من جای شما بودم، محکم بر سر تصمیم خودم می‌ایستادم. اما مؤکداً دخالت در این امر را رد کرد.

🔹انتقادها متوجه علی ارغیانی که به نظر عضو متنفذ این شورا می‌آید هم بود. او هم در مصاحبه گفت این بحث‌ها شایعه است و دخالتی در کار نبوده است.

🔹ماجرا اما از زمانی جدی‌تر شد، که مصاحبه‌های ۳ عضو این شورا که خارج از گروه یاران انقلاب‌اند (بروغنی، آرمین و ساجدی) منتشر شد؛ به خصوص مصاحبه بروغنی که گفت ۶ عضو یاران انقلاب در شورا، ۳ عضو دیگر را در جریان امور نمی‌گذارند؛ آن‌ها را به دروغ‌گویی متهم کرد و گفت دخالت در انتصاب‌ها واقعیت داشته است.

🔹در این میان، رجب‌زاده که می‌کوشد تا حد ممکن از حواشی و جنجال‌ها دوری کند، بار دیگر خود را در دل جنجال‌ها یافته و احتمالا ناگزیر، سخنانی گفت که در آن تأکید می‌کرد انتصابات را خودش انجام داده و دخالتی در کار نبوده است.

🔹حالا عده‌ای می‌گویند سخنان رجب‌زاده هم مانند مصاحبه مسئول روابط‌عمومی شهرداری، قابل قبول نیست و تحت فشار، و برای دور زدن افکار عمومی مطرح شده‌اند. بسیاری معتقدند میان شورا و شهرداری، و درون این دو نهاد، اختلاف‌ها جدی‌ست و این رویه پایان نمی‌یابد، مگر با کوتاه‌آمدن یکی از طرفین.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰بزرگترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=1537
  • نویسنده : موسی الرضا وثوق

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 7انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.