• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

بررسی آخرین وضعیت پروژه ها و طرح های عمران شهری سبزوار

  • کد خبر : 1648
  • 31 خرداد 1401 - 0:00

 

🔹عصر امروز جلسه ای با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه، رئیس شورای شهر، شهردار و مسئولین نهادها و دستگاه های اجرایی سبزوار، با موضوع بررسی آخرین وضعیت پروژه ها و طرح های عمران شهری، در جهت حل مشکلات و موانع موجود در فرمانداری ویژه سبزوار برگزار شد.

👤 حسین ابراهیمی کردیانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در این جلسه:

🔹مدیران در رفع موانع و حل مشکلات پروژه ها، انتفاع عموم را در نظر بگیرند. مسئولین دستگاه ها و نهاد های اجرایی سبزوار هر آنچه در توان دارند، در جهت رفع دغدغه های مردم بگذارند و مسائل و مشکلات مربوط به پروژه های شهری را، با تعامل و همکاری بین بخشی حل کنند.

🔹اقدامات خوبی هم تاکنون در جهت اجرای پروژه های شهری سبزوار، توسط دستگاه های اجرایی صورت گرفته و نیاز است در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم، تلاش بسیاری شود. نهاد ها و دستگاه های اجرایی در راستای وظایف قانونی، باید درخواست ها را بررسی و مجوز قانونی صادر کنند.

🔹همه ما باید در چهارچوبی که قانون برای ما مشخص کرده، وظایف خود را به نحو مطلوب، انجام دهیم. در این راستا، مشکلات مردم نیز در نظر گرفته شود و در تفسیر قانون، به نفع مردم تلاش کنیم.

🔹در این جلسه، در خصوص نحوه اجرای میدان آیت الله علوی (محل اتصال بزرگراه غدیر به محور سبزوار – جوین)، بازگشایی انتهای کال عیدگاه، ساماندهی کمربندی و ورودی و خروجی شهر سبزوار، ساماندهی پارکینگ نفتکش ها و همچنین پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در حوزه سبزوار و توحیدشهر، بازگشایی و اتصال امامزاده شعیب(ع) به بزرگراه کمربندی جنوبی و روشنایی بزرگراه غدیر، بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰بزرگترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=1648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.