• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

«کوي گلستان» را دريابيد

  • کد خبر : 2065
  • 19 مرداد 1401 - 23:27

✍️ علی نورآبادی

🔹 هميشه بايد اتفاق تلخ و ناگواري بيفتد تا همه مسئولان بريزند تا اين مشکل را نه اين که حل کنند بلکه هر طور شده با ميانجي گري و ريش سفيدي سر و ته قضيه را هم بياورند. بر فرض که اين بار هم مسئله پيش آمده را با ريش سفيدي جمعش کرديد اما بعد چه. اين طوري نه تنها مشکلي حل نمي شود بلکه مسکوت مي ماند تا دفعه بعد. حتما بايد اتفاقي بيفتد تا مسئولان از غفلت بيدار شوند و به اجبار سري به #کوي_گلستان بزنند؟ امام جمعه محترم، فرماندار، اعضاي شوراي شهر، فرمانده نيروي انتظامي و ديگر آقايان تا حالا کجا بودند؟ آخرين باري که امام جمعه محترم به داخل کوي گلستان رفته است کي بوده است؟ امام جمعه محترم تا کنون چند بار از مسئولان مختلف درباره وضع کوي گلستان سوال کرده است؟ و يا چند بار آنها را به علت غفلت و کوتاهي شان در اين باره مواخذه کرده است؟ آخرين بار که فرماندار و شهردار و اعضاي شورا از کوي رد شدند کي بوده است؟ فرمانده نيروي انتظامي که حالا بيانيه صلح و صفا مي دهد تا حالا کجا بوده و آخرين بار کي سري به کوي زده است؟ آيا هنوز آقايان نمي دانند که مشکلات کوي گلستان با ميانجي گري و ريش سفيدي و بيانيه و سخنراني حل نمي شود؟

🔹مشکلات کوي گلستان يکي دو تا نيست و اين مشکلات يک شنبه ايجاد نشده است تا يک شبه حل شود. انباشت مشکلات کوي گلستان، نتيجه ۴۰ سال بي توجهي، غفلت، کم کاري، بي عرضگي وکوتاهي مجموعه مديريت شهري سبزوار (فرمانداران، شهرداران، اعضاي شوراي شهر، نمايندگان، امام جمعه، ميراث فرهنگي، راه و شهرسازي و…) است. وضع اسفبار امروز کوي گلستان آينه تمام نماي عملکرد همه مسئولان شهري در سه چهار دهه گذشته است و بايد در اين باره به خدا و مردم پاسخگو باشند. فرماندار اسبق و فرماندار سابق هر کدام ۵ يا ۶ سال مسئوليت داشتند براي کوي گلستان چه کردند؟ کدام يک از شهردارن قبلي کوچکترين قدمي براي کوي گلستان برداشتند؟ کدام يک از نمايندگان محترم در همه دوره ها حرکتي براي کوي گلستان انجام دادند؟ در شش دوره شوراي شهر چه اقدام خاصي براي کوي گلستان کردند؟ فرماندار، شهردار و شوراي شهر فعلي هم در اين مدت براي کوي گلستان چه کردند؟ اگر اين حضرات کوچکترين کاري براي کوي گلستان کردند به مردم و اهالي کوي گزارش دهند تا همه بدانند.

🔹مگر همين اعضاي شوراي شهر نبودند که در ايام تبليغات انتخاباتي به کوي گلستان رفتند و قولها و وعده هايي به اهالي دادند اما بعد از آن آيا يادي از کوي کردند؟ پس آن وعده ها و قولها چه شد؟ آيا اهالي کوي فقط براي راي دادن خوبند؟ مگر همين نمايندگان فعلي نبودند که دستها را به پشت زدند و سرخوشانه در کوي قدم زدند انگار که در پارک قدم مي زنند؛ و بعد نتيجه آن چيز جز هيچ و فراموشي نبود.

🔹چه کسي باور مي کند که آقايان مسئولان نمي دانند که مشکلات کوي گلستان چيست؟ همه به خوبي مي دانند اما خود را به نديدن و نشنيدن مي زنند. همه مي خواهند روزمرگي طي کنند تا دوره مسئوليت شان بدون دردسر و مشکلي سپري شود و مسئول بعدي بيايد. کسي که خواب باشد و نداند مي شود بيدار و آگاهش کرد اما براي کسي که خود را به تغافل و تجاهل زده باشد، کاري نمي توان کرد.

🔹مسئولان سبزوار همه از وضع کوي گلستان به خوبي خبر دارند اما روي مبارک خود را برمي گردانند تا نبينند و نشنوند. شايد کمتر جايي مانند کوي گلستان در کشور با اين وضع اسفبار پيدا شود آن هم در قلب يک شهر. آيا وضع اسفبار کوي گلستان و بي توجهي و بي اعتنايي مسئولان خجالت آور نيست. مسائل و مشکلات کوي گلستان با بي اعتنايي و لاپوشاني حل نمي شود. بارها همين مسئولان درباره ساماندهي و احياي کوي گلستان سخن گفتند و مصاحبه کردند اما دو صد گفته چون نيم کردار نيست.

🔹مردم با وضع اسفبار کوي گلستان درباره سابقه و عملکرد مجموعه مديريت شهري سبزوار (فرمانداران، شهرداران، نمايندگان، امام جمعه، شوراي شهر، اداره ميراث فرهنگي، راه و شهرسازي و غيره) در ۴۰ ساله گذشته قضاوت مي کنند. به هر حال کوي گلستان، قلب زخمي سبزوار است و تا اين زخم به درستي جراحي نشود سبزوار پيشرفت نخواهد کرد./ اسرارنامه

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰بزرگترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=2065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.