• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

پاسدار حقیقت باشید نه نگهبان قدرت!

  • کد خبر : 2533
  • 06 آبان 1401 - 14:15

🔹نامه سرگشاده انجمن اسلامی معلمان سبزوار به آقای بهروز محبی

🔹جناب محبی
انتخابات غیر رقابتی مجلس یازدهم موجب شد که بسیاری از راه یافتگان به پارلمان را نتوان نماینده واقعی مردم نامید بیشتر از آن رو که بخش قابل توجهی از مردم به جای مشارکت در رای دادن، قهر با صندوق ها را برگزیده بودند. رویدادی که نشان از تحولی عمیق زیر پوست جامعه داشت و در انتخابات ۱۴۰۰ خود را به نحوی فراگیرتر نمایان ساخت. اما افسوس که این نارضایتی عمیق گوش شنوایی در حاکمیت نیافت و شد آن چه نباید می شد. مرگ مظلومانه #مهسا_امینی به نقطه عطفی برای تجلی اعتراضات بدل شد و جنبش؛ زن، زندگی و آزادی تولد یافت.

🔹جناب محبی
عیار جوامع توسعه یافته را امروزه نه با سازه های عمرانی و پیشرفت های تسلیحاتی، بلکه با جنبش های اجتماعی و آزادی های سیاسی می سنجند، چرا که اعتراض را نشانه سلامت جامعه در قبال بیماری هایی هم چون فساد، خودکامگی، نابرابری و انحصار طلبی می دانند. از همین رو انتظار می رود که شما به عنوان عضو پارلمان نه تنها از وجود اعتراضات حمایت کنید، بلکه مجاری اطلاعاتی کشور را برای داوری صحیح شهروندان در قبال تحولات این روزها باز نگهدارید. مع الاسف به نظر می رسد که عملکرد شما در ایام پرالتهاب کنونی درست در نقطه مقابل این انتظار شهروندان جهت گیری شده است.

🔹جناب محبی
در شرایطی که این روزها رنج فردی یک شهروند به ترومای جمعی ایرانیان تبدیل شده و هر روز ابعادی تراژیک تر می یابد، حضور پر شائبه و توییت های جنجالی شما چه هدفی را دنبال می کند؟ چرا اصرار دارید معترضانی را که روزگاری رئیس جمهور محمودتان “خس و خاشاک” نامید این بار زباله خطاب کنید، و یا از جهل برخی جوانان، باز بودن درهای توبه، و اصرار بر فیلترینگ دائمی پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و واتس اپ سخن به میان آورید؟ چرا به چشمان مردم خاک می پاشید؟ کدام بصیرت سیاسی به شما توصیه می کند که به جای فرونشاندن آتش بر روی آن بنزین بریزید؟

🔹جناب محبی
اگر چه شما انتخاب ما نبوده اید ولی امید داشتیم که بالیدن در اقلیم فرهنگ خیز سبزوار با آن همه مشاهیر پرآوازه؛ از بیهقی و کاشفی گرفته تا اسرار و شریعتی، اندک غباری از فرهیخته گی، مداراجویی و تکثر گرایی را بر وجود شما نشانده باشد، اما دریغ که امیدمان واهی بوده است. شوربختانه باید بگوییم که اظهارنظرهای اخیر شما همشهریان تان را در گستره وسیعی از کشور شرمسار ساخته است. چرا با فضیلت سکوت تا این حد بیگانه اید؟ بر این زخم کهنه‌ی وطن اگر مرهم نیستید نمک هم نباشید. پاسدار حقیقت باشید نه نگهبان قدرت!

سوم آبان ۱۴۰۱
انجمن اسلامی معلمان سبزوار

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=2533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.