• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

سبزوار، یکی از ۴ شهر کشور در راه اندازی کارگاه تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند سوخت

  • کد خبر : 2702
  • 25 آبان 1401 - 1:05

👤 غلام محمد احمدی، مدیرکل پخش فرآورده های نفتی منطقه غرب خراسان:

🔹کارگاهی با قابلیت تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند سوخت مجاری عرضه، با عنوان شهدای مدافع امنیت، در این اداره کل افتتاح شد. در حال حاضر، ۴ کارگاه از این نوع در سطح کشور، از جمله در سبزوار فعال می باشند.

🔹مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، در سفر اخیر به سبزوار، با مشاهده توانمندی، قابلیت ها و پتانسیل های موجود در این اداره کل، پیشنهاد ایجاد کارگاه تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند سوخت در سبزوار را، ارائه کردند.

🔹این موضوع در کمیته های فنی و عملیاتی، مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به تجارب و توانایی مهندسین و کارشناسان این اداره کل، توانستیم کارگاه تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند جایگاه های سوخت را در سبزوار، راه اندازی کنیم.

🔹فرآیند تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند، تا پیش از این به صورت انحصاری توسط یک شرکت خصوصی، انجام می شد که در سال باعث صرف هزینه های چند میلیاردی در این بخش بوده و همچنین این انحصار، باعث آسیب پذیر بودن شرکت ملی پخش در حوزه پدافند غیر عامل بود.

🔹با تدبیر مدیرعامل و مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و نیز بکار گیری و همت کارشناسان اداره کل پخش فرآورده های نفتی منطقه غرب خراسان، این طرح بزرگ ملی در سبزوار آغاز گردید.

🔹این اقدام به جهت صرفه جویی های ریالی و شکستن انحصار، اقدامی هر چند ناچیز در جهت خدمت به کشور، بالا بردن ضریب امنیت و توان مقابله در تهدیدات در حوزه پدافند غیر عامل، به شمار می آید.

🔹قطعات سامانه هوشمند سوخت، جهت تعمیر به این مناطق ارسال می گردد و امیدواریم به زودی و با تلاش و پشتکار مهندسان و کارشناسان صنعت نفت، به خود کفایی صد درصدی دست یافته و در صرفه جویی و کاهش هزینه ها، گام موثری برداریم.

🔹با این زیر ساخت ایجاد شده، پتانسیل پوشش تعمیرات تجهیزات سامانه هوشمند سوخت در شرق کشور، در سبزوار فراهم شده و اداره کل نفت غرب خراسان، تنها اداره کل در بین مناطق ۳۷ گانه کشور، به لحاظ توانمندی تعمیر کانترهای وگا آی می باشد.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=2702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.