• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

تداوم افتخار آفرینی دانش آموزان سبزواری در مسابقات جهاني محاسبات ذهني

  • کد خبر : 2830
  • 08 دی 1401 - 21:22

دانش آموزان شهرستان سبزوار در ادامه افتخار آفرینی خود همچون سالیان گذشته بار دیگر توانایی علمی خود را در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی به منصه ظهور رسانند.

تیم با استعداد دانش آموزی محاسبات ذهنی سبزوار با کسب ۶ عنوان در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی مالزی که به صورت آنلاین برگزار می شد موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

دانش آموزان سبزواری یلدا سدیدی، نیکا ناظریان، پارسا دیواندری، امیر مهدی دولت آبادی، دایانا صابری راد و آرتین رازقندی زیر نظر موسسه علمی پاسارگاد همگی موفق به کسب رتبه سوم جهانی در مسابقات جهاني محاسبات ذهني شدند.

🔸واحد روابط عمومی آموزش و پرورش سبزوار با هدف معرفی بیشتر رشته محاسبات ذهني و نقش آن در اعتماد به نفس و پیشرفت تحصیلی، با این دانش آموزان مستعد و نابغه این شهرستان در رشته محاسبات ذهنی مصاحبه ای برگزار نموده است.

🔺توانایی حل مسائل ریاضی از دستاوردهای رشته محاسبات ذهني

👤 یلدا سدیدی دانش آموز پایه پنجم دبستان افق دانش که رتبه سوم جهانی را کسب نموده است درباره رشته محاسبات ذهني گفت: در ابتدا علاقه ای به این رشته نداشتم اما زمانی که در مسابقات شرکت کردم علاقه مندی م بیشتر شد.

وی افزود: رشته محاسبات ذهني ۱۰ سطح دارد که تاکنون هفت دوره آن را با موفقیت در آموزشگاه پاسارگاد سبزوار گذرانده ام و تصمیم دارم با تلاش و پیشتکار بیشتر در مسابقات آتی جهانی عملکرد بهتری داشته باشم.

سدیدی اظهار داشت: به دوستان و دانش آموزان توصیه دارم در دوره های آموزشی محاسبات ذهني شرکت کنند چرا که این رشته به پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی و سایر دروس کمک فراوانی می کند.

🔺 پرداختن به محاسبات ذهني در بهبود حافظه و خلاقیت موثر است

👤 نیکا ناظریان دانش آموز پایه پششم دبستان افق دانش که او نیز موفق به کسب رتبه سوم مسابقات جهانی محاسبات ذهني شده است گفت: قبل از حضور در مسابقات جهانی رتبه دوم استانی و کشوری در این رشته را کسب کرده ام.

وی افزود: احساس خوبی از کسب افتخار علمی در مسابقات جهانی دارم و از درخشش نام شهر و کشورم خرسندم.

وی تصریح کرد: پرداختن به محاسبات ذهني در بهبود حافظه، خلاقیت و به ویژه در یادگیری درس ریاضی موثر است و این موضوع را خودم به طور عینی مشاهده نموده ام.

افزایش تمرکز در ورزش، موسیقی و حل مسائل را مرهون محاسبات ذهني می دانم.

👤 پارسا دیواندری دانش آموز پایه پششم دبستان شاهدان قلم که او نیز رتبه دوم کشوری و استانی را دارد و موفق به کسب رتبه رتر در مسابقات جهانی محاسبات ذهني شده است گفت: قدرت تمرکزم با شرکت در دوره های آموزشی محاسبات ذهني بیشتر شده است.

وی افزود: با آموزش درست و هدفمند محاسبات ذهنی و چرتکه ای قدرت ذهنی م فعال تر از گذشته شده است و اثر خلاقیت و حل مسئله را رفتارهای اجتماعی ، رشته های هنری و ورزشی به طور واضح مشاهده می نمایم.

🔺تمرکزم در اجرای موسیقی از طریق محاسبات ذهني بالا رفته است

👤 امیر مهدی دولت آبادی دانش آموز پایه چهارم دبستان شریعتی نیز که رتبه سوم جهانی را کسب نموده است درباره رشته محاسبات ذهني گفت: افزایش حافظه و تقویت ذهن از نتایج دوره های آموزشی محاسبات ذهني است.

وی افزود: محاسبات ذهنی علاوه بر اینکه در حل سریعتر مسائل ریاضی کمک می کند، تمرکزم در اجرای موسیقی را افزایش داده است این تاثیر در آموزش گیتار برای بنده رخ داده است چنانکه تمرکز بالایی در اجرای این موسیقی دارم.

🔺محاسبات ذهني رشته ای آسان با نتایجی خوب

👤 آرتین رازقندی دیگر دانش آموز سبزواری که موفق به کسب رتبه سوم در مسابقات جهانی محاسبات ذهني شده است، گفت: محاسبات ذهني رشته ای آسان است که در یادگیری ریاضی کمک می کند.

وی افزود: از آموزشگاه پاسارگاد سبزوار و مربیان خودم تشکر می کنم که زمینه تکنیک های مختلف یادگیری را برای ما فراهم کردند.

🔺حل سریع تر مسائل ریاضی با فراگیری محاسبات ذهنی

👤 دایانا صابری راد دانش آموز پایه چهارم دبستان بینش نیز که موفق به کسب رتبه برتر در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی شده است، گفت: از ۶ سالگی دوره های آموزش محاسبات ذهنی را آغاز کردم و از این روش مسائل ریاضی را سریعتر حل می کنم.

وی افزود: هم اینک می توانم دهها محاسبه چند تایی را در چند دقیقه محاسبه نمایم که این سرعت عمل با استفاده از چرتکه حاصل شده است.

👤 مدیر آموزشگاه پاسارگاد نیز گفت: این آموزشگاه با کادر و مربیان مجرب آموزش محاسبات ذهنی به دانش آموزان را ارائه می دهد و دانش آموزان شهرستان سبزوار نیز سالهای گذشته چندین رتبه اول تا سومی را در مسابقات جهانی این رشته کسب کرده اند.

خانم میلانی افزود: خانواده ها در کنار آموزش زبان و رشته های دیگر نسبت به فراگیری رشته محاسبات ذهنی فرزندان خود نیز توجه داشته باشند چرا که این رشته در یادگیری درس ریاضی، ایجاد انگیزه تحصیلی و فراگیری دروس و تمرکز حواس و در نهایت موفقیت تحصیلی موثر است.

وی تصریح کرد: دانش آموزان با گذراندن دوره های آموزشی محاسبات ذهنی می توانند محاسبات پیچیده ریاضی شامل جمع، تفریق و ضرب و تقسیم را انجام و سوالات محاسباتی جمع و تفریق اعداد و همچنین ضرب و تقسیم های پیشرفته را در زمان خیلی کوتاه حل کنند.

مدیر آموزشگاه پاسارگاد درباره مزایای آموزش محاسبات ذهنی نیز گفت: هماهنگی دو نیمکره راست و چپ مغز سبب بالا رفتن قدرت یادگیری می شود؛ لذا افزایش حافظه و تقویت ذهن، افزایش اعتماد به نفس، خلاقیت در حل مسائل، تمرکز، مدیریت زمان، قدرت تفکر و توانایی حل مسائل از نتایج و دستاودهای رشته محاسبات ذهنی به شمار می رود.

🔹 تیم با استعداد دانش آموزی محاسبات ذهنی سبزوار با کسب ۶ عنوان در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی مالزی که به صورت آنلاین برگزار می شد موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=2830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.