• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

تحلیل عنابستانی از علل حوادث اخیر/ توطئه سازمان‌های جاسوسی غرب برای اجبار ایران به پذیرش برجام

  • کد خبر : 2852
  • 11 دی 1401 - 16:56

👤 علی اصغر عنابستانی، نماینده غرب خراسان در مجلس:

🔹اظهارات مسئولان دولت استکباری آمریکا، نشان می‌دهد که این‌ها در منطقه خاورمیانه، علیه همه ملت‌های این منطقه، مقاصد و نقشه‌هایی دارند و همچنان به دنبال بازگشت سلطه استعماری خود بر روی ایران هستند.

🔹بر اساس این باور، کشور ما را از لحاظ سخت افزاری و نظامی، تحت فشار قرار دادند. در مرحله بعد، نفوذ تفکر لیبرالیستی در فضای اقتصادی کشور بود تا بدین وسیله، ما را دچار تورم شدید کنند.

🔹در قضیه برجام که آمریکا قصد بازگشت دوباره به آن را داشت، حرف منطقی ایران در این مذاکرات به طرف آمریکایی این بود که در صورت بازگشت دوباره به برجام، آمریکا باید تضمین درستی بدهد که از قرارداد خود، دوباره باز نگردد و اگر بازگشت، باید خسارات آن را جبران کند.

🔹آمریکا که منطقش زورگویی است، نتوانست زیر بار حرف منطقی ایران در برجام برود و به دنبال راهکاری برآمد تا به وسیله آن، کشور ما را از پای درآورد؛ به همین سبب تلاش کرد فضای ایران را، متشنج کند. ایران هیچگاه زیر بار حرف زور نمی‌رود و بزرگترین رهاورد آن، استقلال و آزادی است که ما این دستاورد را، از دست نخواهیم داد.

🔹در پشت سر تمامی حوادث این مدت اخیر ایران، سازمان های جاسوسی آمریکا، اسرائیل، انگلیس و بسیاری از کشورهای دیگر هستند که هدف اصلی آنها، وارد کردن فشار حداکثری برای پذیرفتن برجام از سوی ایران و محدود کردن پرونده هسته ای است.

🔹حرکت ایران، حرکتی مقتدرانه است و این حرکت را، باید جوانان ما احساس کنند. البته در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و…، اشکالاتی داریم که انشالله آنها را، حل خواهیم کرد.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=2852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.