• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

عنابستانی لغو پروازهای فرودگاه سبزوار را به گردن مسئولان پیشین انداخت!/ اختصاص اعتبار برای خرید دستگاه ایر استارتر

  • کد خبر : 2951
  • 13 بهمن 1401 - 23:50

🔹پیرو انتشار مطلبی تحت عنوان “ثبت کم بازده ترین دوران فعالیت فرودگاه سبزوار در دولت رئیسی و نمایندگی عنابستانی و محبی” در وبلاگ خراسان غربی و بازنشر آن در برخی رسانه های سبزوار، روابط عمومی دفتر علی اصغر عنابستانی نماینده غرب خراسان در مجلس، با انتشار بیانیه ای، مسئولان پیشین غرب خراسان را مقصر لغو پروازهای فرودگاه سبزوار عنوان کرد. در این بیانیه آمده است؛

🔹١. به سمع و نظر مردم عزیز منطقه غرب خراسان و فعالان محترم رسانه می‌رساند که این نماینده غرب خراسان در مجلس یازدهم، هیچگاه از تلاش برای احقاق حقوق مردم فروگذار نکرده و تمام همت آنها، قطعاً در راستای توسعه زیربناهای حمل و نقل جاده ای، هوایی و ریلی در غرب خراسان، بوده و خواهد بود.

🔹٢. مشکل کنونی در لغو پروازهای فرودگاه شهدای سبزوار، به علت عدم وجود دستگاهی به نام “ایر استارتر” در این فرودگاه می باشد و متأسفانه به همین دلیل، بیشتر شرکت های هواپیمایی به برقراری خط پروازی در این فرودگاه، تمایلی ندارند.

🔹قابل ذکر است با توجه به اینکه تعداد پروازهای صورت گرفته در فرودگاه شهدای سبزوار، در گذشته نسبت به زمان کنونی بیشتر بوده، دستگاه “ایراستارتر” از مشهد به سبزوار منتقل می‌شده، اما در حال حاضر با توجه به کمبود ناوگان هواپیمایی در کشور به علت تحریم های ظالمانه و سوءمدیریت های گذشته که باعث کاهش تعداد کل پروازهای داخلی شده است، آوردن دستگاه از مشهد نیز صرفه اقتصادی ندارد و به همین دلیل، شرکت های هواپیمایی تمایلی به حضور در سبزوار ندارند.

🔹٣. در پایان به اطلاع می‌رساند؛ ١٩ سال از افتتاح و آغاز بکار فرودگاه شهدای سبزوار، گذشته است و در این مدت طولانی، تا به امروز باید به نقش و مسئولیتِ مسئولین سابق و عدم مطالبه گری رسانه ها در تامین زیرساخت های فرودگاه و عدم پیگیری این مهم، توجه داشت. همچنین عدم پیگیری مسئولین فرودگاه در این باره نیز، قابل توجه است؛ کما اینکه درخواست خرید دستگاه ارسال شده، اما پیگیری قابل توجهی از جانب مسئولین مذکور در این باره، صورت نگرفته است.

🔹با وجود تمام موارد فوق، نمايندگان غرب خراسان در مجلس یازدهم، طی ده ها جلسه و پیگیری مداوم پیرو افزایش پروازهای فرودگاه شهدای سبزوار و همچنین تامین زیرساخت های این فرودگاه، تا حد امکان به وظیفه خود عمل نموده اند و تا حصول نتیجه، پیگیری را ادامه خواهند داد اما باید به نقش دیگر مسئولین شهری در این امر نیز، واقف بود و نباید از آن غافل شد.

🔹لازم به ذکر است؛ نمایندگان غرب خراسان در مجلس یازدهم علاوه بر پیگیری و جلسات متعدد در این باره، مبلغ ۴ میلیارد تومان از بودجه در اختیار خود را برای خرید دستگاه ایر استارتر، اختصاص داده اند تا پس از طی مراحل قانونی، تهیه و در اختیار فرودگاه شهدای سبزوار قرار گیرد. شرح جلسات پیگیری مستمر در این باره نیز، برای اقناع افکار عمومی و رسانه های گوناگون، منتشر خواهد شد.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=2951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.