• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

آمادگی ۱۲ ایستگاه خدمت‌ به مسافران نوروزی در ششتمد

  • کد خبر : 3082
  • 01 فروردین 1402 - 16:15

👤 حسین ایثارگر، فرماندار شهرستان ششتمد:

🔹۱۲ ایستگاه در مبادی ورودی این شهرستان غربی خراسان و نیز اماکن زیارتی و تفریحی منطقه، برای ارائه خدمات رفاهی و بهداشتی به گردشگران و مسافران نوروزی، آماده شده است.

🔹ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی، در ششتمد برگزار شده و با تشریح وظایف دستگاه های اجرایی، زمینه خدمت‌رسانی شایسته به مسافران نوروزی را، فراهم ساخته است.

🔹یکی از اولویت های ستاد هماهنگی خدمات سفر، ایجاد شرایط ایمن و ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی است که تدابیر لازم در این باره، اندیشده شده است.

🔹همچنین نظارت بر عرضه کالاها و فعالیت واحدهای نانوایی از سوی امور صنفی و جهاد کشاورزی و تقویت خدمات رسانی نهادهای اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر، پلیس راه، راهداری و مرکز بهداشت و درمان در ایام نوروز، مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

🔹جاده سبزوار – ششتمد – بردسکن، یکی از مسیرهای پرخطر استان است که علاوه بر تردد خودروهای سواری، حجم زیادی از خودروهای سنگین و تریلی از این مسیر ترانزیتی، رفت و آمد دارند.

🔹انتظار می رود رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفری ایمن را برای خود و دیگر هموطنان در شهرستان ششتمد، فراهم نمایند.

🔹سه مجتمع خدماتی – رفاهی و جایگاههای عرضه سوخت در مسیر جاده ششتمد – بردسکن، راه اندازی و آماده ارائه خدمت به مسافران است و نیز با بهره گیری از فضای خوابگاهی آموزش و پرورش، زمینه سکونت ضروری مسافران و زائران در ششتمد، فراهم شده است.

🔹این شهرستان با داشتن بناهای تاریخی و فرهنگی، شامل آرامگاه ابوالحسن بیهقی (ابن فُندُق) و بهره مندی از آب و هوای معتدل کوهستانی و طبیعت سرسبز، مکان مناسبی برای مسافران و گردشگران محسوب می شود.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=3082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.