• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

ضرورت رفع مشکلات اراضی سجادشهر و منطقه ویژه اقتصادی سبزوار

  • کد خبر : 3098
  • 01 فروردین 1402 - 16:26

👤 غلامرضا مقیسه، امام جمعه سبزوار:

🔹منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، یکی از سکوهای اشتغال و توسعه منطقه غرب خراسان است که لازم است دستگاه قضایی برای رفع مشکلات آن، اقدام سریع نماید.

🔹منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، سال ها آرزوی مردم این خطه بوده است که با راه اندازی کارخانه های مختلف در کنار رونق اقتصادی، مشکل بیکاری جوانان نیز حل شود.

🔹برخی با توهم خطا، مانعی در منطقه ویژه اقتصادی سبزوار ایجاد و مسیر اشتغال جوانان را بسته اند؛ چنانکه ماههاست پرونده در مرکز استان و تهران، در دست بررسی است.

🔹نباید بی جهت آبروی مومنی را برد. خطا کار را باید با سند، محاکمه و مجازات کنید که فردای قیامت در دادگاه عدل الهی، بتوانید جواب دهید.

🔹یکی دیگر از مشکلات سبزوار، وضعیت اراضی سجادشهر است که سالهاست حقوق مالکان آن، ضایع شده و در شرایطی که دولت توجه خاصی به طرحهای مسکن دارد، معلوم نیست تا چه زمانی مردم باید منتظر باشند.

🔹نماز جمعه، تریبون مطالبه و فریاد مردم است و یکی از مطالبات مردمی، کمک به برداشتن موانعی است که برخی با سنگ اندازی و به اشتباه در مسیر اشتغال و توسعه، ایجاد نموده اند.

🔹۲۹ اسفند، روز ملی شدن صنعت نفت را پیش رو داریم و آن را گرامی می داریم. اجانب و بیگانگان در گذشته با غارت منابع، جلوی پیشرفت کشور را گرفته بودند.

🔹همچنین سال نو را در پیش داریم با ماه مبارک رمضان، تقارن یافته است. همانطور که طبیعت نو می شود، همه ما نیازمند تحول وخودسازی هستیم که این ماه الهی، تمرین عملی تقوا و تزکیه است.

🔹پویش “شهر ما روزه دار است”، راه اندازی شده و امیدواریم موازین شرعی در این ماه بزرگ الهی، رعایت شود و نیز با برپایی سفره های افطاری و سحری ساده خانوادگی، صله رحم در سال جدید مورد توجه قرار گیرد.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=3098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.