• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

گفتگو با سریع ترین دونده زن آسیا/ مدال آسیا را جبران می کنم

  • کد خبر : 3197
  • 10 خرداد 1402 - 23:35



👤 حمیده اسماعیل نژاد، ملی پوش سبزواری دوومیدانی ایران:

🔹در مسابقات دوومیدانی بین المللی ارزروم  ترکیه، توانستم ضمن کسب مدال طلا در ماده ۱۰۰ متر، رکورددار دوهای سرعت کشورمان در این ماده هم بشوم. با ۲۵ سال سن و با شکستن رکورد فرزانه فصیحی المپین ایران در توکیو، حالا سریع‌ترین دونده زن ایران هستم.

🔹مریم طوسی از مشهد با رکورد ۱۱ ثانیه و ۴۵ صدم ثانیه رکورد دار این ماده در ایران بود و لقب دختر باد را به خود اختصاص داده بود. بعد از وی فرزانه فصیحی توانست با ثبت زمان ۱۱ ثانیه و ۴۴ صدم ثانیه گوی سبقت را از مریم ربوده و در صدر برترین دوندگان ایران قرار بگیرد و به واسطه همین عملکرد خوب، المپیکی شود.

🔹من هم توانستم در دومین مسابقه فصل خود این رکورد را بهبود ببخشم و زمان ۱۱ ثانیه و ۴۳ صدم ثانیه را در دوی ۱۰۰ متر زنان ایران، برای خود ثبت کنم. از کسب این مدال بسیار خوشحال هستم.

🔹دیروز هوا خوب نبود و بارندگی بود اما در نیمه مسابقات، بارندگی قطع شد. در مسابقه فینال باد منفی ۱.۳ می‌وزید و این کارم را بسیار سخت کرد ولی با این حال توانستم رکورد ملی ایران و خودم را جابجا کنم و مدال طلا بگیرم.

🔹در دوی ۱۰۰ متر، ۱۲ دونده در دو گروه ۶ نفره  مسابقه مقدماتی دادند تا فینالیست‌ها مشخص شود. در این بین دو دونده ترکیه‌ای که یکی از آنها دارنده مدال جوانان جهان بوده و دیگری رکورد دار دوی ۱۰۰ متر ترکیه است قرار داشتند. می‌شود گفت آنها بهترین دونده‌های گروه بودند. با این حال توانستم بهترین خودم باشم.

🔹این رکورد در شرایطی به دست آمده که دومین مسابقه فصل دوومیدانی است و خدا را شکر اتفاقات خوبی برای من افتاد. من در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا در قزاقستان، با بدشانسی و با آسیب دیدگی چهارم شدم و مدال خوشرنگی را که هدفم بود را، از دست دادم.

🔹امیدوارم با همین شرایط خوب پیش بروم و مدال قهرمانی آسیا در فضای باز را بگیرم. تمرکز من روی تمرینات فشرده برای آماده سازی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیای تایلند است. امیدوارم بتوانم حسرت مدالی که در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا کسب نکردم را، در مسابقات تایلند جبران کنم.

🔹زمینه تصویر صفحه موبایل من  رکورد ۱۱.۴۳ است و این عدد ۴۳ از مدتها پیش در ذهنم مجسم شده بود که توانستم در مسابقه بین المللی ترکیه، آن را محقق کنم. جا دارد از خانواده، مربی و همسرم که همیشه در مسیر ورزشی ام پشت من بوده و برای رسیدن من به آرزوها و اهدافم صبوری کردند، تشکر کنم.

🔹همین طور از اعتماد فدراسیون دوومیدانی هم تشکر می‌کنم که زمینه اعزام ما به این رقابت‌ها را فراهم کردند. در مسابقات قهرمانی آسیای تایلند همراه خانم فرزانه فصیحی از اصفهان، نماینده دوومیدانی ایران در دوهای سرعت خواهیم بود و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشم./ مهر

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=3197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.