• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم

  • کد خبر : 3588
  • 13 بهمن 1402 - 14:34

🔺عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم

 

👤 علی اصغر عنابستانی، نمایندهٔ غرب خراسان در مجلس:

 

🔹برای من از همان زمان تبلیغات انتخاباتی، عدم دخالت در انتصابات، یک اصل و شعار انتخاباتی بود و هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام.

 

🔹رهبری گفتند نماینده در انتصابات دخالت نکند اما این را هم گفتند که دستگاه اجرایی وظیفه دارد با نماینده مشورت کند که این بخشش را بدخواهان نمی‌شنوند‌.

 

🔹نماینده در کف میدان است و ارزیابی دقیقی از کار دستگاه اجرایی دارد و من هم خیلی از اوقات بر اساس این تکلیف، به نهادها مشورت داده‌ام و می‌دهم.

 

🔹اگر مدیر ضعیفی وجود داشته باشد و نماینده عزل او را دنبال کند، این دخالت در انتصابات نیست. نماینده باید در چنین مواقعی به مقام بالاتر تذکر داده و اگر لازم شد درخواست استیضاح مطرح کند.

 

🔹خیلی اوقات ممکن است گفته باشم آقای مدیرکل، فلانی را عوض کن اما هرگز نگفته‌ام فلانی را حتماً به جایش بگذار. این است که می‌شود دخالت. ممکن است بپرسند فلانی یا فلانی؟ [در این موقعیت] ما مشورت می‌دهیم.

 

🔹در مورد بنده شبهه‌ای مطرح می‌شود که اگر در انتصابات دخالت نمی‌کنید، چرا مدیران زیادی، از آشنایان شما هستند؟ این طبیعی است، چون من ۳۰ سال در این کشور مدیریت کرده و با آدم‌های مختلفی کار کرده‌ام و به افراد گوناگونی فرصت داده‌ام.

 

🔹این افراد با دیگران هم کار کرده‌اند و کار کردن‌شان با عنابستانی گناه نبوده است. حالا هم شایسته تشخیص داده شده‌اند. بسیاری از مدیران حوزهٔ انتخابیه هم هستند که من اصلاً آنها را نمی‌شناسم./ عصر سبزوار

 

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

 

@asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=3588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 6انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.