• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد

  • کد خبر : 3594
  • 13 بهمن 1402 - 14:38

 

👤 علی اصغر عنابستانی، نمایندهٔ غرب خراسان در مجلس:

 

🔹طبق اساس‌نامهٔ مؤسسهٔ آبادانی دیار سربداران در گذشته، فرماندار به‌عنوان شخص حقوقی، فارغ از این که چه کسی متصدی این عنوان بود، ریاست هیأت امنای این مؤسسه را بر عهده داشت و من هم در دوران فرمانداری‌ام، رئیس هیأت امنا بودم.

 

🔹در مقطع کوتاهی نیز به‌عنوان شخص حقیقی در این مؤسسه عضو بودم اما در حال حاضر هیچ سمتی نه در هیأت امنا و نه در هیأت مدیرهٔ این مؤسسه ندارم.

 

🔹اما به‌عنوان کسی که ۳ سال رئیس هیأت امنای این مؤسسه بوده، از مسائل مربوط به آن اطلاع دارم و خیلی از مباحثی که گفته می‌شود را خارج از انصاف می‌دانم.

 

🔹این مؤسسه تأثیر بسیار زیادی در توسعه و پیشرفت شهر داشته است. البته، ممکن است بر حسب [ادعای] عده‌ای، بعضی هم در این مؤسسه‌ای که چند صد یا چند هزار قطعه زمین تقسیم کرده است، تخلف هم کرده باشد که باید احراز شده و برخورد سخت هم صورت گیرد.

 

🔹اما برای خطای احتمالی‌ای که هرگز ثابت نشده و با وجود هیاهوها علیه مؤسسه، هنوز هیچ رأی دادگاهی علیه آن صادر نشده است، زیر سؤال بردن تمام خدمات مؤسسه، انصاف نیست.

 

🔹ما باید مؤسسهٔ آبادانی دیار سربداران را به‌عنوان یک فرصت برای شهرمان غنیمت بدانیم؛ مؤسسه‌ای که بزرگان شهرمان در زمان خودش ایجاد کردند و توانستند کارهای بزرگی انجام دهند مثل ساخت فرودگاه، آغاز احداث راه‌آهن که آن را به نقطه‌ای رسانده و تحویل دولت دادند، شروع منطقهٔ ویژهٔ اقتصادی و مطالعات در حوزه‌های گوناگون. این باید الگویی برای تکرار چنین تجربیاتی باشد./ عصر سبزوار

 

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

 

@asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=3594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 7انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.