• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

دیدار هیات مدیره انجمن صنفی خبرنگاران غرب خراسان با اعضای شورای شهر سبزوار

  • کد خبر : 1122
  • 11 اردیبهشت 1401 - 21:08


🔹اعضای هیات مدیره انجمن صنفی خبرنگاران غرب خراسان با حضور در شورای شهر سبزوار، نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را به نمایندگان مردم در شورای شهر تبریک گفتند.

🔹در این دیدار رئیس انجمن صنفی خبرنگاران، با ارج نهادن برخی از سیاست های شورا از جمله طرح شفافیت و همچنین پاسخگویی به موقع سوالات و مطالبات خبرنگاران، تاکید کرد: از ابتدای شروع به کار شورای ششم رسانه ها با هدف کمک به توسعه شهر و آگاهی بخشی در انعکاس خبرها و عملکرد شورا در کنار اعضای شورا بوده و هستند.

🔹سهیلا سادات مطلوبی انتقاد رسانه ها را صرفا سازنده برشمرد و تاکید کرد: رسانه ها به عنوان رابط بین مردم و مسئولین و با نگاهی خیرخواهانه، انتقادهایی را مطرح می‌کنند که زمینه ساز تغییرات بزرگی در سطح شهر بوده است.

🔹رئیس شورای شهر سبزوار هم با تایید گفته های رئیس انجمن صنفی خبرنگاران گفت: رسانه های سبزوار به شدت تاثیر گذار هستند و با انتقاد های سازنده خود مدیریت شهری را به سمت و سوی درست سوی می‌دهند.

🔹امین اله مظلوم گفت: رسانه های محلی سبزوار به عنوان یک ظرفیت بزرگ می توانند با بهره گیری از توانایی های خود در توسعه مسائل مختلف شهری نقش آفرین باشند، چرا که شهروندان مطالب را با دقت پیگیری می کنند.

🔹رئیس شورای شهر در ادامه گفت: از این که نمایندگان رسانه ها در صحبت های خود اذعان داشتند که اتفاقات بزرگی چون طرح شفافیت، پاسخگویی به موقع، و عملکردی به دور از سیاسی کاری در این دوره شورای شهر اتفاق افتاده است خرسندم. شورای شهر محل سیاسی کاری نیست و در این شورا تضارب آرا و بحث های جدی در مسائل مختلف وجود دارد.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰بزرگترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=1122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.