• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

۵ نشان جهانی، رهاورد ساواته‌ کاران سبزواری از بلغارستان

  • کد خبر : 1155
  • 15 اردیبهشت 1401 - 20:58

👤 ابوالفضل وحدتی، رئیس هیات ورزشهای رزمی سبزوار:

🔹ساوات یا بوکس فرانسوی، یک هنر رزمی فرانسوی است که در آن استفاده از ضربات دست، پا و سلاح‌های سرد، آموخته می‌شود. ورزشکاران سبزواری در کاپ آزاد جهانی ساواته که در کشور بلغارستان برگزار شد، موفق به کسب ۵ نشان رنگارنگ شدند.

🔹این مسابقات با حضور ورزشکارانی از کشورهای مختلف جهان شامل فرانسه، ایتالیا، آذربایجان، ترکیه، ازبکستان، صربستان، ایران و کامرون، در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و استایل های آسوت و کامبت به همراه مسابقه حرفه ای، برگزار شد.

🔹در این مسابقات که روزهای ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد، تیم منتخب ساواته ایران موفق به کسب ۱۷ نشان طلا، نقره و برنز شد که از این میان، سهم ورزشکاران سبزواری ۵ نشان بود.

🔹در رده سنی نوجوانان و جوانان، امیرحسام وحدتی در وزن ۴۵ کیلوگرم نشان طلا و سجاد دارینی در وزن ۴۸ کیلوگرم نشان برنز کسب کرد و در رده بزرگسالان، احسان فسنقری در ۶۰ کیلوگرم موفق به کسب ۲ نشان نقره و بنیامین وحدتی در وزن ۶۵ کیلوگرم نشان نقره این مسابقات را، به دست آورد.

🆔 @Asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=1155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.