• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

بازدید فرماندار ویژه از پروژه های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای سبزوار

  • کد خبر : 1211
  • 19 اردیبهشت 1401 - 10:29

 

🔹صبح امروز حسین ابراهیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار از پروژه های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در مسیر سبزوار – نیشابور و سبزوار – روداب، بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه ها قرار گرفت.

🔹معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در حاشیه این بازدید گفت: عملیات روکش و آسفالت محور سبزوار – نیشابور در کیلومتر ۵۰ در فاز اول، با اعتباری به مبلغ ۲۷ میلیارد تومان، آغاز شده است.

🔹حسین ابراهیمی افزود: در فاز دوم نیز اعتبار این طرح ۱۶ میلیارد تومان پیش بینی شده که بعد از اجرای فاز اول اجرا خواهد شد و برای ادامه کار از محل اعتبارات سفر دولت به استان، مبلغ قابل توجهی اختصاص خواهد یافت.

🔹وی در ادامه از محور سبزوار – روداب بازدید کرد و افزود: عملیات اجرایی تعریض و آسفالت محور سبزوار – روداب، حدفاصل روستای حارث آباد تا فسنقر نیز، به طول ۴ کیلومتر با اعتبار ۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان، آغاز شده است.

🔹ابراهیمی از آغاز عملیات اجرایی پروژه ساختمان جدید پلیس راه توسط اداره راهداری خبر داد و گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع در یک طبقه، به مساحت ۷۰۰ مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان، آغاز شده و پیمانکار این پروژه با تجهیز کارگاه عملیات اجرایی آن را شروع کرده است.

🔹معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار اظهار داشت: همچنین پروژه لکه گیری و آسفالت محور سبزوار – ششتمد – بردسکن، نیز با اعتباری حدود ۵/۵ میلیارد تومان، به زودی آغاز خواهد شد.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰بزرگترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=1211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.