• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

قاتل مرد جوان‌ در سبزوار به دار مجازات آویخته شد

  • کد خبر : 1240
  • 24 اردیبهشت 1401 - 1:59

👤 جعفرطیار صابری، دادستان عمومی و انقلاب سبزوار:

🔹پسر جوانی که سه سال قبل مردی را در منزل مسکونی خود به قتل رساند صبح روز گذشته پای چوبه دار رفت و قصاص شد.

🔹در آخرین روز پاییز ۱۳۹۷، گزارش یک فقره قتل در توحیدشهر به مراجع قضایی اعلام شد و به دنبال آن با دستور مقام قضایی صحنه قتل توسط بازپرس پرونده، تحقیقات به دقت و با حساسیت بالایی در خصوص آن، آغاز شد.

🔹ظواهر امر به گونه ای صحنه سازی شده بود که گویی مقتول در جریان حادثه سرقت توسط سارقین به قتل رسیده است. اما بنا بر تحقیقات و با استفاده از شگردهای پلیسی، مشخص شد ماجرا چیز دیگری بوده است.

🔹پسری جوان پس از برقراری ارتباط نامشروع با همسر مقتول، تصمیم به قتل مرد صاحبخانه گرفته بودند. پس از بازجویی از همسر مقتول و علیرغم انکارهای اولیه در خلال بازجویی ها متهمه اقرار نمود.

🔹او گفت که با همدستی پسری جوان و با تهیه آلت قتاله-چاقو-پس از شرب خمر، پسر جوان در ساعت سه بامداد پس از ورود به منزل از طریق کلیدی که از قبل تهیه شده بود، در فرصتی مناسب اقدام به غافلگیری مقتول کرده بود.

🔹او با وارد آوردن ضربات بی شمار چاقو، مرد صاحبخانه را به قتل رسانده بود. به دنبال این اعترافات، فرد قاتل که همدست دیگری نیز داشت، دستگیر و پرونده جهت سیر قانونی خود، به مراجع قضایی ارسال شد.

🔹در نهایت با صدور آرای متهمین و تایید رای توسط دیوان عالی کشور، در صبحگاه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، پسر جوان به دست عدالت سپرده شد و با اعدام توسط چوبه دار، تقاص جرم سنگین و غیرانسانی خود را پرداخت.

🔹همدست قاتل هم به اتهام معاونت، به ۱۳ سال و همسر مقتول نیز به اتهام معاونت در قتل به ۲۵ سال حبس تعزیری محکوم شدند. بنا بر اعلام دادگستری سبزوار، احکام صادره برای پرونده های مربوط به قتل های گذشته، در حال آماده شدن برای صدور حکم قصاص جانیان می باشد.

🔹عطف به تاکید ریاست قوه قضائیه و نیز سایر مسئولان عالی دستگاه قضا و پس از حضور جناب آقای میرعلم سیدی در راس کرسی ریاست دادگستری سبزوار، قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش و نیز شعبه های ویژه، تشکیل گردید و نسبت به برخورد قاطع با اخلالگران نظم عمومی، اقدام شد.

🔹مقرر شده که در صورت هرگونه بی نظمی در سبزوار و استفاده از هرگونه سلاح گرم و سرد در خلال درگیری ها، با افراد دخیل در اینگونه جرایم، در چارچوب قانون برخورد شده و شدیدترین احکام قضایی در راستای صیانت از امنیت شهروندان، برای متخلفین صادر گردد./ سبزوار فوری

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰بزرگترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=1240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.