• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

یک نفر نیست جواب بدهد؟

  • کد خبر : 1453
  • 12 خرداد 1401 - 13:11

 

🔹گروهی با نام «یاران انقلاب» که هیچ وقت مجوز و پروانه فعالیت خود را منتشر نکرده، در دو انتخابات اخیر دیار سربداران، اعلام هویت کرد و شرایط انتخابات به شکلی رقم خورد که لیست‌های یاران انقلاب پیروز شدند. در عمل تمام تصمیم‌سازی و سیاست‌گذاری شهرستان‌های منطقه، در اختیار این گروه قرار دارد. در این مدت اما، هیچکس به عنوان، مسئول، سخنگو یا دبیر این گروه، حاضر به پاسخگویی به افکار عمومی نشده است.

🔹جای سؤال است که چطور یک گروه فقط در زمان انتخابات، ورود می‌کند، مردم را به رأی دادن به گزینه‌ها و لیست خود فرامی‌خواند، اما پس از تصدی تمام پست‌های مدیریتی انتخابی و انتصابی، حاضر نیست پاسخگوی عملکرد خود باشد؟

🔹تاکنون نام‌های مختلفی به عنوان اصلی‌ترین نیروی این جریان معرفی شده اما هیچ‌گاه به صورت رسمی مسئول آن معرفی نشده است. باید پرسید: یعنی عملکرد و کارنامه یاران انقلاب آنقدر ضعیف است که کسی آن را گردن نمی‌گیرد؟ یا میان نیروها آنقدر چنددستگی وجود دارد که در در مورد یک‌مسئول یا سخنگوی واحد به توافق نمی‌رسند؟

🔹فایل صوتی اخیری که از یکی جلسات این گروه منتشر شده، ظن وجود اختلاف را تقویت می‌کند. فارغ از همه این مسائل سیاسی، امیدواریم همانطور که در چند انتخابات شعارهایی دادند، امروز هم پاسخگوی مردم حوزه غرب خراسان باشند. ما رسانه‌ها منتظر این پاسخگویی هستیم و مطالبه می‌کنیم./سبزواریان

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰بزرگترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=1453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.