• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

آقای شهردار، مسؤل مستقیم انتصابات شمایید!

  • کد خبر : 1492
  • 17 خرداد 1401 - 14:20

 

🔹چهارشنبه هفته گذشته مراسم معارفه معاونین جدید شهرداری سبزوار توسط رئیس شورای شهر و بدون حضور شهردار برگزار شد.

🔹در طول یک ماه گذشته گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد انتصابات جدید شهرداری صورت گرفته بود و انتظار می‌رفت که با ابلاغ هر چه سریع‌تر احکام معاونین جدید به این شایعات پایان داده شود. اما هر بار به دلایلی نامعلوم این موضوع به تأخیر می‌افتاد.

🔹برخی شنیده‌ها، حکایت از کشمکش بین شهردار و بعضی از اعضای شورای شهر در گزینه‌های انتصابات داشت. در این میان بیش از همه انگشت اتهام به سوی علی ارغیانی عضو باسابقه و ساکت شورای شهر روانه شد. گویا ارغیانی اصرار بسیاری بر انتصاب نزدیکان خود به عنوان معاونین جدید شهرداری داشته است. اصراری که حتی با تهدید به استیضاح شهردار نیز همراه شد.

🔹اگر فرض را بر صحت این شنیده‌ها بگذاریم که قراین موجود از جمله نوع برگزاری مراسم معارفه معاونین شهرداری نیز مؤید آن است، این کشمکش نهایتا به نفع شورایی‌ها تمام و رجب‌زاده تسلیم خواسته نامتعارف آن‌ها شده است.

🔹فارغ از دخالت غیرقانونی شورای شهر در انتصابات اخیر، باید پرسید شهردار سبزوار چرا تن به این خواسته نامتعارف داده است؟ آیا این موضوع باعث زیاده‌خواهی‌ها و دخالت‌های بی‌جای بعدی نخواهد شد؟

🔹سؤال دیگر در مورد پیشینه و کارآمدی منصوبین جدید است. بعنوان مثال یکی از افراد تازه منصوب شده از مدیران نجومی‌بگیر دوره گذشته است که اتفاقا شعار رجب‌زاده مقابله با این طیف نجومی‌بگیران بود. حال چرا باید مدیری با چنین سابقه مشخص، مسؤلیتی حساس و مهم را بدست بگیرد؟ اگر شهردار سبزوار به کارآمدی این افراد اعتقاد ندارد، چرا تسلیم خواسته نامشروع اعضای شورای شهر برای بکار گماردن آن‌ها می‌شود؟

🔹موضع شهردار سبزوار در قبال اتفاقات اخیر تا کنون سکوت بوده است. این سکوت گره کوری است که ماجرا را پیچیده‌تر و شایعات را پررنگ‌تر می‌سازد. تا زمانی که رجب‌زاده سکوت خود را نشکند و درباره این ماجرا توضیحات قانع‌کننده‌ای ندهد، باید فقط به شایعات و گمانه‌زنی‌ها اعتماد کرد.

🔹اما افکار عمومی در نهایت رجب‌زاده را مسئول مستقیم این انتصابات می‌دانند و شهردار سبزوار باید نسبت به عملکرد مدیران و معاونین جدید خود پاسخگو باشد، چرا که امضای او پای احکام این افراد خورده است./ سلام سربدار

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰بزرگترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=1492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.