• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

تصویب ۸۰ طرح فناورانه و سلامت محور در مرکز رشد واحدهای فناورانه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

  • کد خبر : 1680
  • 04 تیر 1401 - 3:50

 

👤 امیر رائفی، مدیر این مرکز:

🔹در این مرکز افزون بر ۸۰ طرح فناورانه و سلامت محور، به تصویب رسیده که به صورت هسته های فناورانه مستقر و غیر مستقر، ارائه خدمات می دهند.

🔹همچنین بیش از ۵۰ نیروی انسانی به صورت  مستقیم و غیر مستقیم، در حال فعالیت و درآمدزایی هستند که بیش از ۲ میلیارد تومان فروش محصول سلامت محور داشته اند.

🔹اختصاص فضای فیزیکی مناسب در مرکز شهر، حمایت های مالی آموزشی و مشاوره معنوی و همچنین تشکیل کارگاه های آموزشی توسط اساتید پارک علم و فناوری استان، از جمله خدماتی است که در این مرکز، در اختیار فناوران قرار می گیرد.

🔹فراهم کردن مقدمات راه اندازی پرديس فناوري سلامت سبزوار، از برنامه های مرکز رشد بوده که با حضور معاون تحقیقات وزارت بهداشت و پیگیری های رئیس دانشگاه و معاونت تحقيقات، این امر مهم میسر گردید و موافقت اوليه راه اندازی این پردیس، دريافت شد.

🔹احداث پردیس فناوری سلامت سبزوار، یک اولویت بشمار می رود و راه اندازی آن با وجود مرکز رشد و واحدهای فناورانه و ظرفیت های علمی دانشگاه، زمینه توسعه اقتصاد دانش بنیان و افزایش تولید محصولات سلامت محور در غرب خراسان را، فراهم می کند.

🔹همچنین در سفر اخیر پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به سبزوار، اعتباری افزون بر ۵ میلیارد تومان، جهت اعطای تسهیلات به کارآفرینان حیطه فناوری سلامت، اختصاص یافت.

🔹این مرکز رشد در زمینه های تخصصی مختلف اعم از طب سنتی، گیاهان دارویی، تجهیزات پزشکی، مواد غذایی ارگانیک، بیوتکنولوژی پزشکی، تحقیقات جامع باروری و ناباروری، فیزیک پزشکی و بهداشت محیط و کنترل آلاینده های زیست محیطی، زمینه ارائه خدمات به فناوران را، فراهم می نماید.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰بزرگترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=1680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.