• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

اعتراف حامی دیروز دولت: حذف ارز ترجیحی، جراحی اقتصادی نبود

  • کد خبر : 2042
  • 15 مرداد 1401 - 16:15

 

👤 علی اصغر عنابستانی، نماینده غرب خراسان در نطق میان دستور خود در مجلس:

🔹آقای رئیسی ما از شما انتظار جراحی های بزرگ اقتصادی داریم تا اقتصاد بیمار ایران را نجات دهید. حذف ارز ترجیحی که جراحی اقتصادی نبود و اگر بود حذف یک دمل چرکین بود، اما مردم در این جراحی کوچک به اندازه یک جراحی بزرگ، درد کشیدند.

🔹این جراحی و این کار شجاعانه می توانست بسیار بهتر انجام شود. ما نگران مردم هستیم! پس مراقب باشید در روند اصلاح اقتصاد بیمار، نفس مردم در حال بند آمدن است، هزینه های زندگی را مدیریت کرده و بر بازار نظارت داشته باشید. بازار در دولت شما، همچنان رها و یله مانده پس افسار بازار را گرفته و کنترل کنید.

🔹آقای وزیر جهاد کشاورزی، دامداران، مرغداران و پرورش دهندگان ماهی در اثر سیاست های غلط و اجرای غلط سیاست های درست، در حال از بین رفتن هستند. برای کمک به تامین نهاده ها، تسهیل پرداخت وام ها و افزایش بانک های عامل، فوراً تصمیم بگیرید.

🔹چرا همیشه در فصل برداشت هر محصول، صادرات آن ممنوع می شود تا مافیای دلالی کشاورزی، سود بالا برده و پدر کشاورز را دربیاورد؟ چه دلیلی دارد برای صادرات محصولی مثل هندوانه محدودیت قائل شوید تا کشاورزان به خاک سیاه بنشینند.

🔹نگویید کشاورز نباید هندوانه می کاشت که می گویم مگر شما متولی کشاورزی نیستید، پس چرا وظیفه خود درباره سیاست گذاری صحیح کشت را انجام ندادید؟ چقدر برای شما کار دارد که در فصل برداشت هر محصول، صادرکنندگان را بسیج کرده و محصول کشاورز را با قیمت مناسب خریده، صادر و ارز وارد کشور کنید؟

🔹آقای وزیر اقتصاد، قرار بود نظام مالیات ستانی را اصلاح کنید، برای آن تسریع کنید. مالیات بر خانه های خالی، مالیات بر خانه و اتومبیل های لوکس و مالیات بر عائدی سرمایه چه شد؟

🔹مجلس طی دو بودجه نرخ مالیات بر تولید را از ۲۵ درصد به ۱۵ درصد کاهش داد، اما به دلیل اجرای غلط قانون، تولیدکننده حتی متوجه این موضوع نشده است. تحول ویژه در نظام مالیاتی و اجرای دقیق قانون سامانه مودیان، حداقل انتظار از شماست. از اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار معطل مانده است.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰بزرگترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=2042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.