• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

خدمت رسانی ۵۲ آمبولانس در غرب خراسان

  • کد خبر : 2333
  • 13 شهریور 1401 - 0:28

 

👤 عباس کافی، رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار:

🔹اورژانس این دانشگاه با مشارکت ۳۰۰ کارشناس فوریتهای پزشکی، در راستای امدادرسانی به مصدومان و بیماران، در ۳۰ پایگاه شهری و جاده ای فعالیت می‌کند.

🔹نیروهای اورژانس با ۵۲ دستگاه آمبولانس، ۱ فروند بالگرد اورژانس هوایی مستقر در بیمارستان واسعی، ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ ایستگاه سلامت، به مردم غرب خراسان خدمت رسانی می‌کنند.

🔹هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس در غرب خراسان، ۲۷ میلیون تومان هزینه دارد که بطور میانگین ماهانه ۵ سورتی پرواز دارد و در موارد حاد مانند سکته‌های مغزی، مشکلات بارداری و کمک رسانی به شهرهای اطراف مانند بردسکن و اسفراین، از آن استفاده می‌شود.

🔹اخیراً حادثه غرق شدن ۵ نفر در استخر کشاورزی خوشاب را داشتیم. با اطلاع رسانی سریع به اورژانس و دریافت راهنمایی‌های اولیه تا رسیدن اورژانس، می‌توان زمان را به نفع افراد حادثه دیده، مدیریت کرد.

🔹برای افراد غرق شده زمان طلایی ۴ تا ۵ دقیقه و در خردسالان تا ۲۰ دقیقه در آب سرد است و برای افراد دچار سکته مغزی، زمان طلایی ۳/۵ ساعت است و سرعت عمل مهم است.

🆔 @Asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=2333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.