• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

آقایان چه کرده‌اید با آبروی این شهر؟

  • کد خبر : 2562
  • 15 آبان 1401 - 9:26

✍سبزوارفوری، وحید تقوی

🔹این روزها نمایندگان مشهور دیار سربداران در مجلس، بعد از «سیلی» و تصویب «طرح صیانت» و… باز هم محور اخبار کشور شده‌اند.

🔹بارها این نمایندگان و اطرافیان‌شان از رسانه‌های محلی در حوزه انتخابیه گله کرده‌اند که همراهی نمی‌کنند، صرفاً انتقاد می‌کنند و نقدهایی از این دست.

🔹حالا ما در رسانه به عنوان طرف حساب این نقدها از این آقایان می‌پرسیم: از کدام رفتار و گفتار شما دفاع کنیم؟

🔹این روزها نمایندگان ما برای مصاحبه های غیر تخصصی و بی ربط گوی سبقت را از یکدیگر ربوده اند و تا توان داشته اند سبزوار را به تیتر یک رسانه های کشور تبدیل کرده اند.

🔹اینستاگرامی که نماینده ما می‌گوید تحت نظارت دشمن است و باید با آن برخورد شود در ایام انتخاباتی که شما و همکارتان را به مجلس فرستاد، چقدر رأی برای سبد شما فراهم کرد؟ آنجا و آن زمان تحت نظارت دشمن نبود؟ آن زمان چرا با این پلتفرم برخورد نکردید؟!

🔹لطفاً بس کنید و آبروی این شهر و منطقه را، با ندانم‌کاری به تاراج نبرید! شهر و دیار ما را امروز به آن «سیلی» جناب عنابستانی، بعد با «طرح صیانت»، و حالا با این مصاحبه های اخیر که در رسانه‌های کشوری به صورت گسترده بازتاب یافته است – شناسانده‌اید!

🔹حالا هر جا بگوییم سبزواری هستیم، بسیاری از مخاطبان‌مان  جای آنکه یاد قیام سربداران، بیهقی‌ها، عطاملک جوینی، دکتر شریعتی، محمود دولت‌آبادی و هزار فخر دیگر بیفتند، یاد شما و رفتارها و گفتار شما «نمایندگان‌مان» می‌افتند.

🔹مهرداد خدیر، روزنامه‌نگار، بعد از خبرسازشدن ماجرای «سیلی»، در یادداشتی تحت عنوان «حیف از سبزوار» نوشت، حساب مردم این حوزه انتخابیه با نمایندگانی که از انتخاباتی غیررقابتی به مجلس رفته‌اند، جداست. حالا اما هر روز، با اظهارات جدید، باز ما و این دیار مظلوم را بیشتر مشهور می‌کنید!

🔹اصلاً میان آن همه نمایندهٔ هم‌فکرتان، کسی جز شما نیست که بعد از این همه ماجرای ادامه‌دار، بیاید هزینه این مصاحبه‌ها را آوار کند روی خودش؟ ما سبزواری‌ها چه گناهی کرده‌ایم که با هر واکنش تند شما، باز اسم «سبزوار» و «نماینده‌اش» ترند و دست به دست می‌شود؟

🔹آن‌قدر مشکلات در همین حوزه انتخابیه هست که می‌توان در خصوص هر کدام از آن‌ها ساعت‌ها مصاحبه کرد! از نبود آنتی بیوتیک در داروخانه‌ها بگیرید، تا جاده‌های مرگ و پروژه‌های بر زمین مانده !

🔹این همه اظهار نظر نسنجیده در سطح ملی چه آورده‌ای برای این منطقه دارد؟ ما اصلاً چطور می‌توانیم همراه شما شویم یا کمک‌تان کنیم، آن هم با این فرمان و تخته‌گاز رفتن‌تان در مسیر اشتباه؟

🔹ما از شما خواهش می‌کنیم که بس کنید! هزینه‌تراشی برای سبزوار بس است!
از مشاوران رسانه‌ای و اطرافیان شما خواهش می‌کنیم کمی شما را نصیحت کنند! این چه رفتاری است؟ تا کی؟ یک جا نباید تمام شود؟

🔹جناب آقای عنابستانی و محبی! تا کنون کامنت‌ها و نظرهای مردم حوزهٔ انتخابیه خودتان را زیر پست‌های خبری مطالعه کرده‌اید؟ ادمین‌های پیج‌های خبری سبزوار از حذف مداوم کامنت‌های تند و توهین‌آمیز مخاطبان زیر پست‌های مربوط به رفتار و گفتار شما خسته شده‌اند.*

🔹آقایان نماینده! خواهش می‌کنیم ببینید در این ۳ سال فعالیت‌تان چند بار شما و سبزوار اینگونه سرتیتر اخبار کشور شده است؟ لطفاً دست بردارید!
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=2562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.