• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

آیا شاهد ضعیف‌ترین کارنامه هستیم؟

  • کد خبر : 2678
  • 25 آبان 1401 - 0:51

🔹انتخابات مجلس اخیر بود که بسیاری از حامیان لیست موسوم به «یاران انقلاب» بارها ابراز خوشحالی کردند از اینکه برای اولین بار دو نماینده همراستا، همسو و رفیق به نمایندگی از دیار سربداران به مجلس راه یافته‌اند.

🔹این نمایش اتحاد اما زمان زیادی لازم نداشت تا نمایشی بودن خود را ثابت کند. به تدریج عکس‌ها و جلسات دو نفره و نامه‌های دو امضایی کمتر شدند و منسوبان به دفتر دو نماینده اختلافات آشکاری را با هم نشان دادند. کم‌کم اختلاف در انتصاب مدیران هم شکل گرفت و اوضاع بدتر شد.

🔹به جز بحث اختلاف، خود کارنامه و عملکرد دو نماینده حتی در دورانی که دولت و شورای همراه آن‌ها در قدرت بوده‌اند و تمام بدنه مدیریتی و نهادهای حوزه انتخابیه را همراه داشته‌اند، آنچنان ضعیف است که در زمان انتخابات حتی تصور آن را نداشتیم!

🔹این روزها که معضلات مختلف اقتصادی، کمبود دارو، اخبار سواستفاده مدیران از اموال دولتی، مشکلات سیاسی و فرهنگی و صدها مورد مانند آن، چون هشت‌پایی بر زندگی مردم چنبره زده، کمترین اثر را از حضور نمایندگانمان نمی‌بینیم! نه جلسه‌ای نه تصمیمی، نه اقدامی …

🔹روزگاری در این دیار، نمایندگان در مسیر ارائه گزارش میزان پیگیری خط راه‌آهن، توسعه فرودگاه، تحقق استان شدن و چنین پروژه‌ها با مردمشان صحبت می‌کردند، اما امروز چه؟ دو نماینده بیایند از کدام پروژه اشتغال‌زا بگویند؟ از کدام جاده در دست تعمیر؟ از کدام حل بحران محیط‌زیستی مانند گرفتاری‌های آینده نزدیک در مورد آب؟

🔹انگار خودشان به وضوح فهمیده‌اند که چقدر اوضاع کارنامه‌هایشان خراب است و اصلا پیدایشان نیست. باز بهروز محبی در سال اخیر یک نشست خبری گذاشت، علی‌اصغر عنابستانی که حتی دیدار با خبرنگاران هم ندارد!

🔹نمایندگانی که زمان انتخابات به نمایندگی از مردم محروم و مظلوم روستاها فریادها کشیده بودند، حالا نه جلسه‌ای نه حضوری در این مناطق ندارند چون هنوز وعده‌هایی که سال‌های قبل داده‌اند حتی به تحقق نزدیک هم نشده! بروند بین مردم چه بگویند؟

🔹در شهرستان‌های منطقه چون ششتمد، داورزن و خوشاب و … بسیاری از مردم حتی مسئول دفتر نماینده یا مکان دفتر او را نمی‌شناسند! کسی حتی برای طرح مشکل خود در این شهرستان‌ها و بخش‌های محروم، امیدی به مراجعه ندارد.

🔹یک نفر از آن‌هایی که در زمان انتخابات، به نام یاران انقلاب رأی جمع می‌کرد، امروز نیست تا پاسخ مردم را بدهد! یک نفرشان نمی‌آید مقابل مردم، مثل همان جلسات انتخاباتی را بگیرد، بگوید چه گامی برایشان برداشته؟ یا حداقل عذرخواهی کند که نتوانسته‌اند گامی بردارند! آن‌ها در انتخابات ضعیف‌ترین ترکیب ادوار را از طرف سبزوار به مجلس فرستادند، حالا باید پاسخگوی مردمی باشند که به آن‌ها اعتماد کردند.

🔹واقعاً سؤال بزرگ مردم، این روزها این است که دردشان را به چه کسی بگویند؟/ سبزواریان

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=2678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.