• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

روزنه های امید برای حل مشکلات درمانی جوین

  • کد خبر : 2717
  • 02 آذر 1401 - 8:59

🔺
👤 محمد سالاری زارع، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، در نشست شورای اداری جوین:

🔹در خصوص راه اندازی بخش رادیولوژی بیمارستان قمر بنی هاشم(ع) جوین که نیازمند دستگاه سی تی اسکن است، به لحاظ جمعیت ساکن و بعد مسافت طولانی که شهرستان جوین تا سبزوار دارد و از طرفی، حضور متخصصین ارتوپدی و مغز و اعصاب در بیمارستان جوین، تامین دستگاه سی تی اسکن در این شهرستان، توجیه پذیر است.

🔹در تلاشیم تا بلوک زایمان بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) جوین، در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار گیرد. با توجه به نیاز منطقه، قول خواهیم داد در صورت جذب پزشکان متخصص که اگر سهمیه منطقه محروم بودند، ابتدا بیمارستانهای جوین و جغتای، مد نظر باشد تا مشکل مردم در این زمینه، حل گردد.

🔹هر بیمارستانی که ساخته می شود، ابتدا قول راه اندازی ۶ تخت برای هر دو بخش گرفته می شود؛ چرا که خدمت گرفتن بیمار در شهرستان جوین، از بار مشکلات درمانی سبزوار می کاهد و از جهتی ارائه خدمت، بهتر به ساکنین انجام می شود.

🔹یکی از مشکلات ما در بخش آموزش، تامین و جذب اعضای هیات علمی است. ما هیچ زمان جوین را، جدا از خود ندانسته و نمی دانیم و برای حل مشکلات این شهرستان، نهایت تلاش خود را انجام می دهیم.

🔹متخصصین مختلف با رشته های متعدد در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم گرد هم‌ آمده و به مردم نیازمند، خدمات درمانی ارائه می دهند. دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، این حرکت های جهادی را بهینه کرده تا با دعوت از این پزشکان، نیازهای درمانی و بهداشتی مردم غرب خراسان رفع گردد.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=2717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.