• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

مدیریت خوب در روزگار بد

  • کد خبر : 2721
  • 02 آذر 1401 - 9:02

🔹این روزها هر وقت از کنار مدیریت جهاد کشاورزی سبزوار عبور می‌کنم، جمعیت زیادی را در حال ورود و خروج می‌بینم و تعداد زیادی از خودروهای پارک شده که نشان از حضور جمعیتی کثیر از بازدیدکنندگان است. چند روزی است نمایشگاه کشاورزی در این اداره برقرار است تا کشاورزان و دامداران با فناوری روز و سرمایه‌گذاران با محصولات درآمدزای منطقه غرب خراسان، آشنا شوند.

🔹توفیق در جذب مخاطب، با این حجم، طبیعتاً محصول یک رویه است.در کل علی‌اصغر امانیان رئیس فعلی جهاد کشاورزی سبزوار، از زمان حضورش روی این صندلی بسیاری از رویه‌ها را تغییر داده است.

🔹امانیان یکی از پاسخگوترین مدیران شهرستان است و ضمن برگزاری چند نشست خبری و رواداری نسبت به پرسش‌ها و نقدها، در هر زمانی از طریق روابط‌عمومی اداره‌اش پاسخگوی رسانه‌ها نیز بوده است.

🔹در دورانی که مدیریت توزیع آرد به جهادکشاورزی واگذار شد، اهتمام جدی این اداره را برای نظارت دیدیم. در شرایطی که بعضی اشخاص اداری و دستگاه‌ها اتفاقاً ‌در ماجرای آرد تخلفاتی داشتند و سودی از رانت یارانه آرد به بعضی جیب‌ها سرازیر شد، جهادکشاورزی یکی از نهادهایی بود که برخورد صادقانه و عملی با مسأله داشت.

🔹به جز اخبار نمایشگاه، خبرهای فراوانی این روزها از جهاد سبزوار در رسانه‌ها منتشر شد که محتوای مثبتی داشتند. از رتبه‌های اول در شیلات، زیره و دیگر تولیدات مهم منطقه گرفته تا تسهیلات و امکاناتی در شرایط خشکسالی سعی شد بهینه مصرف شود و به دست کشاورزان و دامداران واقعی برسد.

🔹البته که این ویژگی‌ها، هیچ مسئولی را مصون از نقد و مطالبه نخواهد کرد ولی انصاف ایجاب می‌کند همانطور که از مدیران ضعیف یا متخلف انتقاد می‌کنیم، آنجا که نتایج درخشان مدیریتی را می‌بینیم به عنوان نمونه عبرت‌آموز تحلیل کنیم. امید داریم این مدیر پاسخگو در کنار دیگر مسئولان مشابه در مسیر درستشان، استوار ادامه دهند./ سبزواریان

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=2721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.