• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

آقای محبی و عنابستانی! شما نماینده ملت هستید یا دولت؟

  • کد خبر : 2854
  • 11 دی 1401 - 16:58

🖊 وحید تقوی

🔹آقای عنابستانی! مگر‌ زمان انتخابات نگفتید صدای مردم بودن هنر می‌خواهد ؟! یادتان هست؟! هنرتان کجا رفت؟

🔹آقای محبی! اخبار را دنبال می‌کنید؟ ظاهراً نمی‌دانید پراید روز در میان گران می‌شود و یک‌ شبه میلیون میلیون به قیمت آهن پاره‌اش افزوده می‌شود!

🔹قرار نیست صدایی از شما بشنویم؟ وقت استضیاح وزیر صمت نرسیده؟ سکوت شما در مجلس شورای اسلامی دقیقاً نشانه چیست؟

🔹آقای محبی! می‌دانید قیمت دلار چقدر شده است؟ به جای اینکه وزیر اقتصاد را به مسلخ استیضاح‌ و سوال  بکشانید اظهار نظر می‌کنید که ما به اندازه کافی دلار داریم؟

🔹آقای محبی، ۲۶ آذر که قیمت دلار ۳۹ هزار تومان بود مصاحبه کرده و گفته است: توانایی و عزم لازم در دولت برای کاهش نرخ ارز وجود دارد!

🔹آقای محبی! الآن که این یادداشت تنظیم می‌شود دلار ۴۱ هزار تومان شده!

🔹نمایندگان محترم! چرا یقه آن وزیر که می‌گوید؛  «وقتی قیمت دلار افزایش پیدا می‌کند قیمت خودرو نیز بالا می‌رود. اگر دلار نیز پایین بیاید قیمت خودرو نیز کاهش پیدا می‌کند» را نمی‌گیرید؟

🔹ظاهراً یادتان رفته شما نماینده ملتید نه دولت!

🔹هر کسی مصاحبه آقای محبی نماینده‌مان را  در خصوص نرخ دلار بدون در نظر گرفتن اسم او بخواند، فکر می‌کند وزیر اقتصاد دولت است که اینگونه برایشان یقه درانی می‌کند!

🔹آقایان نماینده، تمام داروها بیش‌ از ۵۰% گران شدند؛ علاوه بر کمیابی دارو با گرانی آنها هم مواجه هستیم! خیلی از بیماران قبل‌ از نسخه‌پیچی می‌خواهند که قیمت داروها را جمع بزنند تا ببینند توان پرداخت دارند یا نه؟

🔹اصلاً پراید و دلار و سکه و گرانی خودرو و نبود دارو بخورد توی سرمان! جنابان نمایندگان سبزوار! خبر دارید نیروگاه سیکل ترکیبی داورزن که از آن به عنوان یک‌دستاورد بزرگ‌ یاد می‌کردید، در داورزن رو به تعطیلی کامل می رود؟ و به تعداد زیادی از کارگران گفته شده از اول دی دیگر نیایید؟

🔹وقتی هم با گوشی‌های شما تماس می‌گیریم که از درد دل کارگران اخراج شده و وضعیت سیکل ترکیبی بپرسیم، یا رد تماس می دهید یا تماسمان پس از چند بوق به ناکجا آباد دایورت می‌شود!

🔹کاش تکلیفتان را مشخص کنید که نماینده ما هستید یا دولت؟/ سبزوار فوری

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=2854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها