• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

تقویت ناوگان اتوبوسرانی درون شهری سبزوار

  • کد خبر : 2864
  • 11 دی 1401 - 17:08

👤 موسی رجب زاده، شهردار سبزوار:

🔹بخش حمل‌ و نقل عمومی این شهر، با اضافه شدن ۷ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهری، تقویت شد.

🔹یکی از مشکلات حوزه مدیریت شهری در سبزوار، فرسودگی ناوگان عمومی به ویژه اتوبوس های شهری است که برای رفع این مشکل، ۲۴ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری سبزوار، اختصاص یافته است.

🔹امروز ۷ دستگاه اتوبوس جدید، به ناوگان اتوبوسرانی سبزوار وارد گردید و در خطوط بین شهری، به کار گرفته شد و مابقی این اتوبوس ها، تا انتهای سال به ناوگان اتوبوسرانی شهر، افزوده می شود.

🔹بهای هر دستگاه اتوبوس، ۶ میلیارد تومان است که عمده این مبلغ، از سوی سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های وزارت کشور تامین شده و شهرداری سبزوار نیز، سهم ۳۱ میلیارد تومانی خود را، پرداخت کرده است.

🔹علاوه بر تقویت ناوگان اتوبوسرانی سبزوار، بخشی از ناوگان اتوبوس‌های شهری نیز، با تسهیلات دولت و مساعدت شهرداری، بازسازی و بهسازی شده است.

🔹پیش از اختصاص اتوبوس های جدید، ۶۶ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی درون شهری سبزوار، فعالیت داشت که در قالب ۱۴ خط شهری اتوبوس واحد به شهروندان این شهر، خدمات رسانی می کنند.

🔹به طور میانگین روزانه بیش از ۱۶ هزار شهروند سبزواری، از طریق ناوگان عمومی اتوبوسرانی در نقاط مختلف شهر سبزوار، جابجا می شوند.

🔺سبزوار، دومین شهر استان در تعداد سهمیه اتوبوسهای درون شهری جدید

👤 موسی رجب زاده، شهردار سبزوار:

🔹یکی از مشکلات حوزه مدیریت شهری در سبزوار، فرسودگی ناوگان عمومی به ویژه اتوبوس های شهری است که برای رفع این مشکل، ۲۴ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری سبزوار، اختصاص یافته است.

🔹با تحویل دیگر اتوبوس ها، ما شاهد کاهش عمر متوسط ناوگان و بالا رفتن کیفیت خدمات در بخش حمل ونقل عمومی سبزوار خواهیم بود. از دولت جهت تخصیص بالاترین سهمیه اتوبوس جدید در استان به سبزوار پس از مشهد و از پیگیری ویژه همه مدیران سبزوار، قدردانی می کنیم.

👤 آیت الله غلامرضا مقیسه، امام جمعه سبزوار:

🔹خدمت به شهر، خدمت به مردم است و خرید ۲۴ دستگاه توسط شهرداری، خدمتی شایسته است که به شهروندان فهیم سبزواری، شده است. بخش قابل توجهی از خدمات شهرداری به مردم، از راه پرداخت عوارض شهری است.

🔹مشارکت همه جانبه مردم، به معنای ارائه خدمات بیشتر است و از شهروندان درخواست داریم با پرداخت به موقع عوارض شهری، شهرداری را در ارائه خدمات مطلوب تر، یاریگر باشند.

👤 حسین ابراهیمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار:

🔹اقدامی که امروز در سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار اتفاق افتاد، در کشور کم نظیر است. در این راستا، امسال ۲۴ دستگاه اتوبوس جدید به مجموع ۷۰ دستگاه اتوبوس موجود در ناوگان درون شهری سبزوار، افزوده شده است.

🔹حدود ۲۱ دستگاه فرسوده نیز، در سال گذشته توسط نیروهای سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بازسازی شده و در خطوط شهری مشغول ارائه خدمات است که این مهم جای قدردانی دارد.

👤 امین الله مظلوم، رئیس شورای شهر سبزوار:

🔹شهرداری سبزوار در شرایط بد اقتصادی، پس از انجام امور عمرانی در سطح شهر و افزایش ۵۶ درصدی حقوق کارکنان شهرداری، اقدامات چشمگیری را انجام داده است. شهرداری برای تملک زمین در جهت اتصال بزرگراه غدیر به جاده جوین و اجرای میدان آیت الله علوی، ۸ میلیارد تومان هزینه کرده است.

🔹همچنین با تخصیص ۲۴ دستگاه اتوبوس به سبزوار از سوی سازمان شهرداریها و دهیاریهای وزارت کشور، شهرداری سبزوار اقدام به خرید اتوبوس کرد که در مرحله نخست، ۷ دستگاه اتوبوس با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان، خریداری و تحویل شهرداری سبزوار شد.

🔹اتوبوس های جدید، از امروز به حوزه حمل و نقل شهری سبزوار، اضافه شده و فعالیت خود را در راستای خدمات رسانی به شهروندان کهن شهر دیار بیهق، آغاز می کنند. امروز از اتوبوسرانان نمونه سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری سبزوار نیز، با اهدای لوح تجلیل شد.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=2864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.