• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

رابطه قلبی بین امام و امت، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 2867
  • 12 دی 1401 - 16:19

👤 سیدیوسف مولایی، جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، در آیین یادواره شهدای بسیج سبزوار و سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، در مصلی نماز جمعه سبزوار:

🔹رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، رابطه قلبی بین امام و امت و مقاومت ستودنی مردم است و آنچه که از ابتدای انقلاب تاکنون توطئه های دشمنان را خنثی کرده، همین رابطه عمیق بین امام و امت بوده است.

🔹دشمنان در ۴۴ سال گذشته، فتنه های مختلفی را برای آسیب زدن به انقلاب اسلامی، طراحی کرده اند که هر یک از آنها می توانست انقلاب، حکومت و تمدنی را، سرنگون و یا جابجا کند.

🔹دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب، جنگ داخلی را با هدف تجزیه کشور به راه انداخت و سپس جنگ تحمیلی، ترور مسئولان و تحریم را در پیش گرفت، اما انقلاب اسلامی همچنان مانا و پایدار است.

🔹غربی ها در اندیشکده های خود، راز پایداری انقلاب اسلامی را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده اند که انقلاب اسلامی ۲ بال سبز و سرخ دارد.

🔹بال سبز این انقلاب، امید به یاری امام عصر (عج) و بال سرخ آن نهضت عاشورا است که موجب تداوم این مسیر و حفظ انقلاب و ولایت فقیه است.

🔹دشمن در آخرین فتنه خود که حدود سه ماه به طول انجامید، امید به براندازی نظام داشت، اما انقلاب استوار به مسیر خود ادامه می دهد و این ناشی از رابطه عمیق بین امت و امام است که تحرکات دشمنان و عناصر آنها، همواره به شکست منتهی شده است.

🔹حتی در دوران صدر اسلام و زمان حضرت علی (ع) نیز، رابطه بین امام و امت همچون دوران انقلاب اسلامی عمیق، دلی و قلبی نبوده است و ملت ایران با جان و خون خود، انقلاب را حفظ کرده است.

🔹این ملت در ۴۴ سال گذشته با وجود همه سختی ها و بی تدبیری برخی مدیران نالایق، پای ارزشها و مبانی انقلاب ایستاده است. سه سال از شهادت حاج قاسم سلیمانی می گذرد و این شهید سرافراز تحت زعامت رهبر انقلاب، نقشه های شوم آمریکا در منطقه را، خنثی و مانع تجزیه کشورهای مسلمان شد.

🔹یکی از دلایل کینه و بغض شدید آمریکا از سردار سلیمانی، این بود که این شهید بزرگوار سرمایه گذاری چندین میلیاردی آنها برای تشکیل خاورمیانه جدید را، نقش بر آب کرد.

🔹تجزیه تمام عیار در درون تمدن اسلامی، خواسته دشمن است و شکل گیری داعش، به منظور تجزیه کشورهای اسلامی و شعله ور نمودن آتش جنگ بین ملت های مسلمان بود که سردار سلیمانی، مانع تحقق این توطئه پلید دشمن شد.

🔹خضوع و خشوع در برابر مومنان و مردم، جنگیدن برای خدا و کوتاه نیامدن در برابر دشمن و نداشتن بیم و هراس از ملامت ملامتگران، برخی از ویژگی های بارز شخصیتی سردار سلیمانی بود که وی را در بین ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان، محبوب کرده است.

🔹گفتنی ست؛ آیین سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و بزرگداشت شهید بسیجی مدافع حرم “رضا دامرودی” و شهدای بسیج سبزوار، با حضور مردم، خانواده شاهد و ایثارگران و جمعی از مسئولان، روحانیون و فرماندهان نظامی و انتظامی سبزوار، برگزار شد.

🔹اجرای سرود سلام فرمانده و رفیق شهیدم، روایتگری، مرثیه‌سرایی و مداحی و تجلیل از خانواده‌های شهدای بسیجی سبزوار، بخشی از برنامه های این یادواره بود.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=2867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.