• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

تسهیل شدن پرداخت آورده اولیه نهضت ملی مسکن استان

  • کد خبر : 2881
  • 25 دی 1401 - 0:23

👤 حسین بهروانفر، معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن استان:

🔹طبق پیگیری های انجام شده متقاضیان، نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در استان، می توانند آورده اولیه خود را که ۴۰ میلیون تومان است، با تاخیر و در زمان نخستین قسط تسهیلات بانکی، پرداخت کنند.

🔹تاکنون ۱۱۶ هزار نفر از استان، برای دریافت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در ۸۷ شهر زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان، ثبت نام کردند که از این تعداد، اختصاص واحد برای ۳۰ هزار نفر تایید شده است.

🔹اداره کل راه و شهرسازی استان، زمین مورد نیاز برای ۱۸ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای کم جمعیت را، تامین کرده که از این تعداد، تاکنون زمین برای ۱۳/۵ هزار واحد، به متقاضیان تحویل شده است.

🔹قرعه کشی برای واگذاری زمین به ۸ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان، انجام شده که تاکنون اقدامات ثبت سامانه ای برای ۵ هزار و ۸۰۰ نفر از متقاضیان، صورت گرفته است.

🔹در مجموع، تاکنون ساخت ۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان، آغاز شده که از این تعداد، “فونداسیون” ۲ هزار و ۳۰۰ واحد اجرا شده است.

🔹از مجموع واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان، ۷۶۳ واحد به صورت آپارتمانی توسط بنیاد مسکن و باقی واحدها به صورت خودمالک یا گروهی در قالب خانه های ۱ یا ۲ طبقه، توسط متقاضیان ساخته می شود.

🔹از ۹۶ شهر استان، ۷ شهر بیش از ۱۰۰ هزار نفر، ۸۷ شهر کمتر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارند و ۲ شهر نیز در زمره شهرهای جدید هستند.

🔹متولی پیگیری اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید و بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت اداره کل راه و شهرسازی و متولی پیگیری آن در شهرهای دارای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، بنیاد مسکن است.

🔹از سهم ۴۰۰ هزار واحد مسکن استان، ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در ۲ هزار و ۵۹۶ روستای با جمعیت بالای ۲۰ خانوار و ۶۰ هزار واحد نیز در ۸۷ شهر کمتر از ۱۰۰ هزار نفری استان، ایجاد خواهد شد.

🔹همچنین ۶۰ هزار واحد در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفری شامل سبزوار، کاشمر، نیشابور، قوچان، تربت حیدریه و تربت جام و باقی آن هم در مشهد و شهرهای جدید گلبهار و بینالود، ساخته می شود.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=2881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.