• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

سرپوشی، امید سبزوار در جام جهانی هندبال

  • کد خبر : 2891
  • 25 دی 1401 - 0:29

🔹همزمان با اعلام برنامۀ دیدارهای تدارکاتی تیم ملی هندبال ایران جهت جضور قدرتمند در جام جهانی، ترکیب نهایی بازیکنان تیم ملی نیز اعلام شد.

🔹تنها بازیکن سبزواری حاضر در اردوی تیم ملی که به ترکیب نهایی راه یافت، امیدرضا سرپوشی سنگربان جسور و بی‌باک سبزواری است که در عین جوانی، با کوله‌باری از تجربۀ تورنمت‌های پیشین تیم ملی و باشگاهی، وظیفۀ حراست در دوازۀ تیم ملی هندبال را به عهده دارد.

🔹امید رضا سرپوشی این روزها به تنهایی نام سبزوار را در عرصه هندبال ملی زنده نگه‌داشته است، هر چند با توانمندی سبزوار انتظار می‌رفت که چه در کادر فنی و چه بازیکنان، شاهد حضور چشمگیر سبزواری‌ها می‌بودیم.

🔹ولی به دلیل کم توجهی به زیر ساخت‌های اقتصادی و به تبع آن نبود ساختارهای لازم ورزشی بویژه باشگاه‌داری، سبزوار مجبور شده صرفاً به تیمداری بپردازد که این امر پاشنۀ آشیل هندبال سبزوار شده است.

🔹در این دورۀ زمانی، ما شاهد حضور اصفهانی‌ها در تمام تار و پود ارکان هندبال ملی و باشگاهی کشور هستیم؛ چرا که ضمن برخورداری از پشتیبانی ساختارهای اقتصادی کلان، توجه شایسته‌ای به ساختارهای مدیریتی و باشگاهی معطوف داشته‌اند.

🔹هندبال سبزوار به راستی آنقدر فراخ هست که در صورت توجه به زیرساخت‌ها و فعالیت‌های پایه‌ای و اصولی، بتواند جور دیگر کاستی‌های این دیار کهن را به گُرده بکشد.

🔹اعضای تیم ملی هندبال مردان ایران قرار است پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جهانی، در چهار دیدار تدارکاتی به مصاف تیم‌هایی از جمله لهستان، بلژیک و مراکش برود.

🔹یونس آثاری دیگر بازیکن شایستۀ سبزواری، به دلیل مصدومیت نتوانست تیم ملی هندبال را در جام جهانی هندبال به میزبانی سوئد و لهستان، همراهی کند.

🔹تیم ملی هندبال ایران در مرحله گروهی این رقابتها، پنجشنبه ۲۲ دی به مصاف شیلی می رود، شنبه ۲۴ دی رو در روی مونته نگرو قرار می گیرد و دوشنبه ۲۶ دی اسپانیا را پیش روی خود خواهد داشت./ نگین بیهق

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar
🔹ارتباط با ما:
@asrsabzevar_admin
🔹آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/_u/asr.sabzevar1

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=2891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.