• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

تهدید محبی علیه اروپایی ها: پشیمان می شوید

  • کد خبر : 2939
  • 13 بهمن 1401 - 23:43

👤 بهروز محبی، نماینده غرب خراسان در مجلس، در واکنش به قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا:

🔹سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی نظامی مقتدری که در جبهه مقاومت جایگاه و نفوذ ویژه‌ای در میان مردم مسلمان غرب آسیا داشت، توانست با یک کار جهادی و هزینه سنگینی که متحمل شد، داعش را شکست دهد.

🔹اگر داعش می‌توانست در منطقه قدرت بگیرد، خطرات جدی متوجه امنیت و منافع ملی تمامی کشورها از جمله کشورهای اروپایی می‌شد. همانطور که شاهد بودیم در سالهای جولان داعش در عراق و سوریه، چندین عملیات تروریستی در قلب اروپا از سوی این گروه تروریستی به مرحله اجرا در آمد که موجب کشته شده دهها شهروند اروپایی شد.

🔹متاسفانه اروپایی‌ها نه تنها در ماجرای داعش و نابودی آن، بلکه در مسئله مقابله سپاه و نیروی انتظامی ایران با باندهای قاچاق مواد مخدر و جلوگیری از ورود سازمان یافته مواد مخدر به اروپا، هیچگاه قدردان مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های سپاه و جمهوری اسلامی نبوده‌اند. به هر حال اگر ایران به دنبال کسب منافع مادی بود، به راحتی اجازه ترانزیت مواد مخدر به اروپا را می‌داد.

🔹علی‌رغم ادعاهایی که از سوی غربی‌ها مطرح می‌شود، جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران یکی از قربانیان اصلی تروریسم در جهان بوده‌ که مصداق بارز آن نیز، ترور حاج قاسم سلیمانی بود که دولت آمریکا رسماً مسئولیت آن را پذیرفت. غربی‌ها باید بدانند که قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست تروریستی ادعایی آنها، تبعات سنگینی برایشان در برخواهد داشت.

🔹قطعا این اقدام، خلاف قوانین و قواعد بین‌المللی است و جمهوری اسلامی در برابر این تصمیم غیرقانونی غربی‌ها که این روزها در حال نشان دادن چهره‌های واقعی خود به مردم دنیا هستند و صراحتاً پشت گروه‌های تروریستی چون منافقین قرار گرفته‌اند، سکوت نخواهد کرد.

🔹اروپایی‌ها از این اقدام بی‌خردانه خود، پشیمان خواهند شد. مجلس ایران در نشست فردای خود، دیگر به محکومیت صرف این اقدام، اکتفا نمی‌کند و تصمیمی اجرایی خواهد گرفت. اروپایی‌ها باید بدانند که اقدام اخیر آنها، حمله مستقیم به جمهوری اسلامی تلقی شده و به همین واسطه، منافع اروپا به خطر خواهد افتاد.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=2939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.