• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

مسئولان محترم! چه کار کنیم؟

  • کد خبر : 2945
  • 13 بهمن 1401 - 23:45

🔹هر بار خواسته‌ایم چیزی بگوییم و بنویسیم، نقدی کنیم و حرف مردم را بزنیم، هزار بار به قول قدیمی‌ها حرفمان را جویده‌ایم تا مبادا آب به آسیاب دشمن ریخته باشیم! ما این سرزمین و مردمش را دوست داریم و حاضر نیستیم حرفمان، بازیچه دست آنانی باشد که ایران را آباد نمی‌خواهند.

🔹گفته‌اید صف خودمان را از آن‌ها جدا کنیم، چشم! جدا می‌کنیم! اما وقتی دلمان انباشته از غم و رنج است، چگونه حرف بزنیم که هم نقد کرده باشیم هم داخل صف آن‌ها حساب نشویم؟

🔹بحث اصولگرا ‌و اصلاح‌طلب هم نیست، چرا که فرق سر تا نوک انگشت پای بدنه سیاست و مدیران و مسئولان را اصولگرایان تشکیل داده‌اند و در عمل اصلاً تشکیلات یا جریان یا جناح اصلاح‌طلبی وجود ندارد! خودتانید و خودتان! اگر وضع ما این‌چنین است، تقصیر هیچ لیبرال و سکولار و چپ و اصلاح‌طلبی نمی‌توانید بیندازید!

🔹ما مردمی هستیم که اوضاع زندگی‌مان سخت شده، علتش هم نحوه مدیریت شماست. شمایی که گفتید کشور را در شرایط بدون برجام نیز می‌توان اداره کرد و دم از قطار پیشرفت زدید. شما که شعارهایی دادید برای ساخت مسکن و ایجاد شغل و آزادی اینترنت اما هر چه جلوتر رفتید، بیشتر از تحققشان فاصله گرفتید.

🔹من نوعی، به عنوان یک پدر، یک مادر، یک همسر، یک جوان در سن تشکیل زندگی و و … چطور باید با این قیمت سکه، طلا، دلار و تورمی که جزء به جزء زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده، چطور باید زندگی معمولی خودم را پیش ببرم؟ آرزوهای بزرگ ندارم، همین زندگی عادی بسم است!

🔹آزادی‌های اجتماعی، دموکراسی، توسعه و این واژه‌های بزرگ پیشکش! من چطور روزمره‌ام را پیش ببرم؟ آینده دور پیشکش، آینده نزدیکم را چطور برنامه ریزی کنم در بستر این نوسان‌های قیمتی؟ تصمیم های درست که مشکلات را در رویه حل شدن قرار دهند، کی قرار است توسط شما گرفته شوند؟/ سبزواریان

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=2945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.