• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

چیه؟ چیزی شده؟ چرا ساکتی؟!

  • کد خبر : 2966
  • 14 بهمن 1401 - 0:00

🔹عنوان این مطلب، پرسشی است خودمانی و به زبان روز، از مسئولان و مدیران مؤسسۀ آبادانی دیار سربداران! مجموعه‌ای که سال‌هاست مورد انتقاد رسانه‌ها و در رفت‌وآمد به نهادهای قضایی و نظارتی است، اما یک بار یک دقیقه هم حاضر به شفاف‌سازی و پاسخگویی نشده است!

🔹اصلاً کسی عهده‌دار آن نیست که بگوید مثلاً «من مدیرعاملم! هر کسی سؤالی دارد بیاید بپرسد!» تنها یک پی‌دی‌اف بدون مجوز منتشر کرده‌اند که باز رسانه‌ها از آن کلی ابهام  و شائبه استخراج کردند و باز هم دریغ از یک پاسخ!

🔹تنها پاسخگوییِ آنها یک نامۀ طول و دراز بود خطاب به امام جمعۀ سبزوار، با این مضمون که: این رسانه‌ها و افکار عمومی را به رسمیت نمی‌شناسیم (آدم حساب نمی‌کنیم) ما فقط به شما پاسخ می‌دهیم!

🔹این آخرین مطلب هم با اخبار موثق و واضح منتشر شد که این موسسه ۴۰۰ هکتار زمین ملی را به ۱۲ میلیون تومان فروخته بود و مدیر امور اراضی استان هم خبر رسمی خلع‌ید زمین‌ها را اعلام کرد.

🔹این دیگر یک بمب خبری بود و عملاً مؤسسه دو انتخاب بیشتر ندارد: یا اعلام کند که این خبرها کذب است که در این صورت تمام اسناد را بی درنگ منتشر می‌کنیم یا اگر چنین فسادی در آن صورت گرفته، دیگر حق ندارد سرش را بالا بگیرد.

🔹تمام مسئولان و حامیان آنها باید سرشان را پایین بیندازند و شرمندۀ مردم باشند، در زمینۀ تمام زمین‌هایی که در اختیارشان گذاشته شد و وضعیتشان مشخص نیست! از سجادشهر تا منطقه ویژه و فرودگاه قدیم تا نقطه نقطۀ این شهر که شاکیان و متشاکیان بلاتکلیف مرتبط با مؤسسه در سرگردانی به سر می‌برند!

🔹بالاخره حرفی بزنید، جوابی بدهید، اصلاً فحش بدهید، کاری کنید بفهمیم «هستید»! به تعبیر آن دیالوگ معروف لیلا حاتمی: اصلاً ساعت مچ‌تان را باز کنید بگذارید روی میز بگویید به خاطر پاسخ این کار را کردم!

🔹آقایان موسسه آبادانی! باز هم می‌پرسیم، بیایید بگویید جریان آن ۴۰۰ هتکار زمین ملی، (معادل ۴ میلیون متر مربع) همان زمین هایی که دست شما امانت و اجاره بوده! و فقط به ۱۲ میلیون تومان فروخته اید، چه بوده!؟ گویا، کسی نمی‌تواند پاسخگو باشد، زیرا خودشان از عمق کارهایی که کرده‌اند باخبرند! به قول همان تعبیر عامیانه: «چرا تا حرفِ صداقت شد، یه‌هو صدا قطع شد!؟»/ سبزوار فوری

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=2966
  • نویسنده : وحید تقوی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.