• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

فعالیت مراکز نفس در ۵ شهرستان غرب خراسان

  • کد خبر : 2989
  • 12 اسفند 1401 - 16:08

👤 تکتم زاده احمد، مدیر مرکز نفس استان:

🔹فعالیت‌های مرکز نفس، از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده است و تاکنون که ۲۰ ماه از زمان فعالیت آن می‌گذرد، بیش از ۱۵۰۰ مورد پیشگیری از سقط در سراسر کشور داشتیم.

🔹از مجموع بیش از ۱۵۰۰ مورد پیشگیری از سقطی که از زمان راه‌اندازی مراکز نفس در سطح کشور داشتیم، ۹۹۸ مورد آن در استانمان بوده است.

🔹امسال میزان اثرپذیری‌های مشاوران مراکز نفس، به نسبت سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته و از ۴۰ به ۹۰ درصد، افزایش یافته است، در سال گذشته، از هر ۱۰ مورد ۴ مورد از سقط منصرف می‌شدند و اکنون این عدد به ۹ مورد رسیده است.

🔹در میان موارد مراجعه کننده، بیش از ۵ مورد آنان اتباع بودند که این گروه هم همانند مادران باردار ایرانی، تحت پوشش خدمات کامل و رایگان، قرار گرفتند. همچنین ۳ مورد چند قلوی پیشگیری شده از سقط هم داشته ایم.

🔹ما نخستین استانی بودیم که اقدام به تأسیس مرکز نفس کردیم و در ادامه، این مرکز یاری‌گر تمامی نقاط کشور بود تا مرکز نفس در تمامی استان‌های کشور، راه‌اندازی شود. در جهت افزایش مراکز نفس در استان هم، اقداماتی را صورت داده‌ایم.

🔹هم‌اکنون این مرکز در ۱۸ شهرستان مشهد، #سبزوار، #جغتای، #کاشمر، #خلیل‌آباد، #بردسکن، مه ولات تربت حیدریه، نیشابور؛ فریمان، تربت جام، تایباد، گناباد، بجستان، گلبهار، چناران و قوچان، دایر شده است.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=2989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.