• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

بهسازی ورودی های شهر در دستور کار شهرداری سبزوار

  • کد خبر : 3001
  • 12 اسفند 1401 - 16:16

🔹شهردار سبزوار در گزارش خود به اصحاب رسانه در مورد ساماندهی ورودی های شهر گفت: امسال در این حوزه، ورودی سمت تهران را با بهسازی پارک و ایجاد فضای سبز و مبلمان شهری آغاز کردیم. علاوه بر آن با هدف بهسازی کمربندی جنوب عملیات عمرانی تعریض پل ها را با انعقاد تفاهم نامه ای با اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پذیرفتیم.

🔹وی به ساماندهی انتهای کال عیدگاه اشاره کرد و افزود: هر چند به دلیل عدم همکاری برخی ادارات مشکل بازگشایی کال به طور کامل رفع نشده است، اما شهرداری توانست به طور موقت معضل ماندگاری آب‌های متعفن و لجن انتهای کال را بر طرف کند. با این وجود شهرداری آمادگی دارد در صورت همکاری سایر دستگاه های ذی ربط عملیات عمرانی بازگشایی کال را در سال آینده انجام دهد.

🔹رجب زاده با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه ی حمل و نقل شهری گفت: ۲۴ دستگاه اتوبوس درون شهری بعد از ۱۴ سال با اعتبار بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان خریداری شد که در حال حاضر هشت دستگاه  تحویل و در داخل شهر در حال خدمات رسانی به شهروندان عزیز هستند. همچنین ۲۱ دستگاه اتوبوس درون شهری با اعتبار پنج میلیارد تومان نوسازی شد.

🔹وی با اشاره به فعالیت یکهزار و  ١٨٢ دستگاه تاکسی در سطح شهر، مهمترین مشکل این ناوگان را فرسودگی دانست و گفت: در پنج سال گذشته با توجه به سیاست هایی که در کشور وجود داشته است، متأسفانه هیچ نوسازی و تعویضی در ناوگان تاکسی انجام نشده است.

🔹شهردار سبزوار تولید گل های فصلی و خوداتکایی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری را  یکی دیگر از مهم‌ترین اقدامات انجام شده برشمرد و گفت: هر ساله این سازمان برای برای زیبا سازی معابر و پارک ها اقدام به خرید گل می کرد اما امسال هیچ گونه خریدی انجام نشد و تمام گلها تولید خود سازمان بوده است.

🔹رجب زاده به افزایش روشنایی پارک‌ها و مسیرهای پیاده روی اشاره کرد و گفت: در این بخش بازدید های مشترکی با دادستان داشتیم.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=3001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.