• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

مجمع مطالبه گران سبزوار

  • کد خبر : 3024
  • 12 اسفند 1401 - 16:38

🔺معرفی دبیر مجمع مطالبه گران مردمی سبزوار

🔹️در آیینی با حضور دبیرکل مجمع مطالبه گران استان،  دادستان، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری ویژه سبزوار و جمعی از مطالبه گران، رضا نامنی مدیر سابق دفتر خبری صدا و سیما در سبزوار، به عنوان دبیر این مجمع در سبزوار انتخاب و معرفی شد.

🔺فعال شدن مجمع مطالبه‌گران در سبزوار

👤 سید جعفرطیار صابری، دادستان عمومی و انقلاب سبزوار، در آیین آغاز بکار این مجمع:

🔹مجمع “مطالبه‌گران” سبزوار با هدف شتاب دادن به رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی سبزوار، با حضور جمعی از مسئولان شهری فعال و راه‌اندازی شد.

🔹این مجمع، می تواند فرهنگ مطالبه‌گری سازنده و منطقی را در جامعه ترویج نماید. نقد غیرسازنده، فاقد قابلیت اجرایی به بدنه اجتماعی آسیب وارد می کند و مجمع مطالبه گران قادر خواهد بود با هم اندیشی، زمینه رفع برخی مشکلات جامعه، را فراهم سازد.

🔹امروز شاهد جنگ رسانه ای و ترکیبی دشمن هستیم. مذهب شیعه ۲ بال ولایت و شهادت دارد که در جنگ ترکیبی، تیرهای دشمن به این سمت و سو نشانه رفته است.

👤 محمدعلی یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه سبزوار:

🔹مجمع مطالبه گران به احصای مشکلات اجتماعی فرهنگی سبزوار، کمک می نماید. مطالبه گری برای تاثیر گذاری، باید به صورت عملیاتی، اجرایی با سازوکار دقیق و موضوعی، جلو برود.

🔺پیگیری مشکلات سبزوار در مجمع مطالبه گران

👤 رضا نامنی، دبیر مجمع:

🔹مجمع مطالبه گران که در قالب کارگروهها و هسته های مرتبط تسهیل گری می کند، با رویکرد امیدآفرینی و نشاط اجتماعی شکل گرفته که با اولویت بندی مشکلات منطقه، حل آنها را پیگیری می کند.

🔹پیگیری طرحهای نیمه تمام، از نیازهای ضروری دیار سربداران است که تکمیل راه آهن سبزوار، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سبزوار، نیروگاه سیکل ترکیبی داورزن و ارتقای غرب خراسان در تقسیمات کشوری، از آن جمله است.

🔹سبزوار درگیر حاشیه نشینی است و بروز مشکلات اجتماعی و فرهنگی در محلات حاشیه شهر مشهود است. این مجمع، ارتقای زیرساختهای این محلات را با رویکرد توانمندسازی، از نهادهای مرتبط پیگیری می کند.

🔹برخی اراضی سبزوار مثل منطقه سجادشهر، مشکلات حقوقی دارد که رفع موانع زمین‌داران این ناحیه جهت تامین مسکن، از طریق مراجع ذیربط، پیگیری می شود.

🔹تامین نیروی انسانی و بهبود شرایط نیروهای شرکتی در نهادها، نیز از برنامه های مورد توجه مجمع مطالبه گران سبزوار است. عملیاتی شدن وعده‌های مجمع، از دستگاههای اجرایی شهرستان و استان پیگیری و در مرحله بعدی از وزارتخانه ها، پیگیری می شود.

🆔 @Asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=3024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.