• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

جوابیه عجیب پیرامون اجاره دفتر نمایندگان مجلس در جغتای

  • کد خبر : 3037
  • 12 اسفند 1401 - 16:58

/ در مقابل اعتباراتی که برای جغتای می گیریم، ناچیز است!

👤 محمدآبادی، رئیس دفتر نمایندگان غرب خراسان در مجلس:

🔹ماهیانه مبلغی را مجلس برای هزینه های دفاتر، راننده، بعضا حقوق کارکنان دفاتر (کارکنان غیردولتی) و…، پرداخت می کند. سبزوار در بین شهرستان های جغتای، جوین، ششتمد، خوشاب، داورزن، سبزوار و روداب، بیشترین جمعیت و مرکزیت دارد.

🔹هدف، تمرکز سیستم اداری در سبزوار است و بعنوان دفتر مرکزی در بین شهرستان های غرب خراسان، قرار داده شده است و یک دفتر نیز در تهران می باشد. برنامه نماینده مجلس، ۳ هفته حضور در مجلس و ۱ هفته تعطیلی برای حضور در حوزه انتخابیه است. دو دفتر نمایندگان در سبزوار و تهران، برای مدیریت ۶ شهرستان غرب خراسان تجهیز شده اند.

🔹ولی به منظور تسهیل در ارتباط با مردم، در شهرستان های دیگر نیز دفاتری تعریف شده و به طرق مختلف سعی شده در این مورد کمک شود تا نمایندگان از جاهای دیگر تامین هزینه نکنند تا زیر دین جای خاصی قرار بگیرند و از طرفی، دفاتری در همه شهرستان ها داشته باشند.

🔹در شهرستان های دیگر، از طریق شهرداری ها، فرمانداری، آموزش و پرورش و…، کمک شده تا مکانی برای دفاتر نمایندگان مجلس، در نظر گرفته شود! به صورت شفاف، اجاره ماهیانه دفتر نمایندگان غرب خراسان در جغتای، فقط ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می باشد که مجموعاً در طول سال، مبلغی حدود ۱۴ میلیون تومان می شود که این مبلغ در کنار اعتبارات بسیاری که نمایندگان برای جغتای گرفته اند، ناچیز است!

🔹بنده بعنوان مسئول دفتر نمایندگان مجلس در شهرستان جغتای، بدون هیچ حق ماموریتی و با هزینه شخصی، در این کمتر از یکسال فقط بیش از ۵ یا ۶ مورد سفر همراه فرماندار و مسئولین جغتای یا به تنهایی به تهران یا مشهد، برای پیگیری امور جغتای داشته ام و یا با خودروی شخصی به روستاهای این شهرستان برای احصای مشکلات رفته ام که در این مدت، بیش از ۱۴ میلیون فقط از جیب شخصی هزینه شده است.

🔹وظیفه نماینده، قانونگذاری و نظارت بر انجام آن است ولی متاسفانه و یا خوشبختانه با توجه به ساختار حاکم بر سیستم اجرا، در بسیاری از موارد نفوذ نماینده بسیار کارگشا بوده و مسئولین شهرستان نیازمند همراهی نماینده ها برای حتی گرفتن وقت از وزیران و… هستند و بدون نمایندگان، عملاً خیلی از کارها شدنی نیست. دوستانی که شناخت دارند، می دانند که بیشتر از آنها حساس به بیت المال نباشیم، کمتر هم نیستیم.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=3037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.