• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

دلالی دلار، نوکری آمریکا در جنگ اقتصادی امروز است

  • کد خبر : 3067
  • 29 اسفند 1401 - 10:57



👤 احمد علم‌الهدی در خطبه نماز جمعه مشهد:

🔹جنگ ارزی و ترویج بدحجابی، دو راهبرد ویژه دشمن است و باید با آن مقابله کرد. اخیراً در «دانشگاه جانز هاپکینز» آمریکا، اتاق شبیه‌سازی جنگ اقتصادی با ایران تشکیل شده است.

🔹«مارک دوبوویتز» که فارغ‌التحصیل «دانشگاه اورشلیم» و از فرماندهان جنگ اقتصادی با ایران است، در آخرین توییت خود به صراحت اعلام کرده که دلار در ایران به ۶۰ هزار تومان می‌رسد.

🔹برادر من که سرمایه خود را در پناه دلار قرار دادی تا با معامله آن به سود برسی، بدان که بی‌اختیار تبدیل به سرباز و پیاده‌نظام آمریکا در این جنگ اقتصادی شده‌ای.

🔹بنده مرجع نیستم که یک عمل را حلال یا حرام بدانم، اما تعجب من از برادری است که جنسی را تهیه می‌کند تا وقتی دلار گران‌تر شد، آن را به چند برابر قیمت بفروشد، برادر من، تو مسلمانی، این کار چه مبنایی دارد؟

🔹در مسئله حجاب همه شما برادران و خواهران باید بایستید و با جریان کشف حجاب مقابله کنید. نظام اسلامی دشمن تراش نیست، بلکه در برابر دشمنی مقاوم است و مقاومت می‌کند.

🔹فتنه دوم در حوزه حجاب است که فضا را به جایی رسانده‌اند که هر نهاد حاکمیتی در این حوزه اقدام کند، چنین تلقی می‌شود که حجاب حکومتی است.

🔹بر این اساس، دیگر اقتدار امنیتی نظام نمی‌تواند در این عرصه میدان‌داری کند؛ امام راحل از روز اول، آمریکا را شیطان بزرگ خواندند.

🔹شیطان بزرگ از ابتدا هرچه توطئه کرده، شکست خورده و در این دو توطئه هم، شکست خواهد خورد. مدیران و مسئولان در تمام عرصه‌ها دست بکار هستند تا فتنه دشمن را، خنثی کنند.

🔹رهبر بصیر و حکیم ما، قهرمان مقاومت در برابر دشمنان و یک حکیم عارف و بصیر در جریان دشمن شناسی است و «مرگ بر آمریکا» که مردم بر زبان می‌رانند، در استمرار دشمن‌تراشی نیست؛ زیرا این جنگ را نظام سلطه پیش از همه آغاز کرده و فلسفه وجودی خود را، در گرو آن می‌داند.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=3067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها