• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

یک ملت، مبهوت جوانِ سبزواری

  • کد خبر : 3151
  • 12 اردیبهشت 1402 - 18:46

🖊 وحید تقوی_سبزوارفوری

🔹این روزها، چشم ما اهالی دیار سربداران از اشک و غم این جوان مظلوم و غیرتمند، خونین شده! خبری که جگر ما را سوزاند، هرچند در پس آن، همت و غیرتمندی یک جوان از جغرافیای سربداران نهفته بود.

🔹آنچه از مخاطبان و نظرهایشان خوانده‌ایم، موجی بی‌سابقه از حمایت مردمی را نشان می‌دهد، آن هم از انواع اندیشه‌ها و دیدگاه‌ها! مردمی که با هر اختلاف عقیده و سلیقه، در مورد این جوانمرد، متحد و همفکر، سوگواری کرده‌اند، به شهادتش افتخار کرده‌اند و بی‌تردید در تشییع پیکر او روز سه‌شنبه با خلق حماسه‌ای جاودان، حرف خودشان را خواهند زد.

🔹مردم خودشان همه‌چیز را به خوبی درک کرده‌اند و نیاز به توصیه و نصیحت ندارند، اگه هم نکته‌ای می‌گوییم بیشتر از باب توجه بعضی افراد است و با رویکرد تنویر افکار.

🔹حواسمان باشد، این واقعه را سیاسی و جناحی نکنیم! چسباندن شعارهای سیاسی به این شهادت، بدترین ظلم به مردم است!

🔹وقتی یک موضوع اینطور مورد تفاهم عمومی است و همه در آن اتفاق نظر داریم، چه خیانتی بالاتر از آنکه با دستاویز کردن آن باز دوقطبی‌سازی کنیم و این وفاق را تخریب نماییم؟

🔹تردید نکنیم، این شهیدِ راه غیرت، از دخترانمان در هر شرایطی از آسیب دیدگان آن لحظه حمایت می کرد!  باور کنید اگر آن دختران چادری هم بودند، با اهتمامی شدیدتری وارد صحنه می‌شد و چیزی از دفاعش کاسته نمی شد !

🔹تفاوتی در مکان و آدم‌ها نبود! آنچه این صحنه را رقم زده، گوهر پاک انسانی اوست که در طی سال‌ها زیست‌ِ پاک به دست آمده است! ما سبزواری‌ها، برای سال‌ها به او افتخار خواهیم کرد و برای مدت‌های طولانی این تاریخ و این نام را به خاطر خواهیم سپرد!

🔹اطمینان داریم با یک حادثه تاریخی مهم طرف هستیم و سال‌های سال از آن یاد خواهیم کرد. پس در این هیجانات احساسات جمعی، به خصوص خواص با دقت و وسواس بیشتری اظهار نظر کنند تا ناخواسته موجب ضرر نشوند.

🔹نظرها و همراهی‌های مردم در فضای مجازی، بی‌نظیر است و مثال زدنی، البته همه ما باید توجه داشته باشیم که با یک خانواده داغدار و شوکه طرفیم و حواسمان به آنچه منتشر می‌کنیم باشد که موجب کوچکترین دلخوری یا ناراحتی در دل این خانواده افتخارآمیز نشود.

🔹پس اجازه دهید ملت ایران از به یاد داشتن و یادآوری چنین جوانمردی کیفور شود و مبهوت بماند، تا بر همگان ثابت شود دیار سربداران از این دست مردان، با جوهره ی غیرت کم ندارد.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=3151
  • نویسنده : وحید تقوی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.