• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

نامگذاری خیابان «جوانمرد»  پاسداشت اقدام شایسته شهید الداغی

  • کد خبر : 3162
  • 18 اردیبهشت 1402 - 12:04



🔹شورای اسلامی شهر سبزوار صبح امروز در نود یکمین جلسه رسمی به پاس قدردانی از اقدام شایسته جوان غیرتمند دیار سربداران، شهید حمیدرضا الداغی، که اثبات کرد هنوز جوانمردی و غیرت در آدمیان زنده است، با تغییر نام خیابان و میدان ابومسلم به نام «جوانمرد» موافقت کرد.

🔹رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار در این باره گفت: شهید بزرگوار الداغی با دفاع از شرف و ناموس این دیار پرچم عزتمندی را برافراشت و بار دیگر شعار «سر بدار می دهیم، تن به ذلت نمی دهیم» این دیار را اثبات کرد.

🔹مظلوم ادامه داد: این شهید به هیچ گروه و جریانی وابسته نیست و اقدام او نه سیاسی بود نه حکومتی و نه حتی مذهبی. صرفا یک اقدام جوانمردانه بود. غیرت این شهید اجازه نداد این صحنه زشت و بی حرمتی به دختر ایرانی را ببیند و مثل خیلی ها از کنارش بگذرد. شهید الداغی، چاقو را در دست اوباش دید، حالت آنها را دید، مشخص بود ورود به این صحنه ممکن است سبب فدای جانش شود اما حتی بعد از خوردن ضربه اول‌  و دوم صحنه را ترک نکرد و در نهایت آنها گریختند.

🔹این یک اقدام بی سابقه و کم نظیر است که تنها از روی غیرت ایرانی و سربداری اتفاق افتاده و بسیار با مسما است که نمایندگان مردم در شورای شهر نام  «جوانمرد» را برای این محله انتخاب و موافقت کردند.
گفتنی است شهید الداغی در خیابان جوانمرد نیز سکونت داشت.

🔹اعضای شورای اسلامی شهر همچنین با
نامگذاری، کوچه ولیعصر (عج) سه بنام شهید حسین فیله کش، کوچه بیهق ٣۵ بنام شهید روحانی محمد افچنگی و کوچه انقلاب ٢٢ بنام بهورز موافقت کردند.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=3162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.