• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

صدایی که به گوش استاندار نمی‌رسد!

  • کد خبر : 3184
  • 30 اردیبهشت 1402 - 20:51

🔹چند ماه پیش بود که نشریه صدای کوه‌میش مطلبی را از قول رئیس شورای شهر ششتمد، تیتر جلد کرد مبنی بر اینکه: «گویا سرآستین ما کهنه است که استان ما را نمی‌بیند». در این مصاحبه، حسن قدرتی، گله کرده بود که ششتمد، از روزی که شهرستان شده، هیچ وقت میزبان استاندار نبوده است.

🔹هفته گذشته نیز در گفت‌وگوی رادیویی، مجدداً نماینده ششتمدی‌ها در شورای شهر، به این مطلب اشاره کرد. قدرتی بارها در مجامع و محافل مختلف از عدم توجه استاندار، معاونان و مدیرانش به شهرستان تازه تأسیس ششتمد گله کرده است.

🔹به نظر می‌رسد با وجود این انتقادها و نیز گله‌مندی‌های دیگری که در این زمینه مطرح شده، یعقوب‌علی نظری هنوز قضیه را جدی نمی‌دادند و تا کنون حتی واکنشی کوچک نیز نشان نداده، چه برسد به اینکه بخواهد به این مطالبه مردمی پاسخ مثبت بدهد!

🔹ششتمد و روداب همیشه از مناطق محروم محسوب شده‌اند و همان‌طور که طبیعت کویری به آن‌ها بخل ورزیده، معمولاً در نگاه مسئولان نیز کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. سفرهای متعدد مسئولان استانی به شهرستان‌های نزدیک به محور اصلی یا مرکز استان و در مقابل، عدم توجه به شهرستان‌های محروم، رنجی است عظیم بر این مناطق.

🔹مردم حق دارند مطالبه کنند، چرا که در زمان انتخابات یا هر فراخوان عمومی دیگری، اهالی شهرستان‌ها و بخش‌های کوچک و بزرگ به یک میزان به میدان می‌آیند، پس در دوران روزمرگی معمولی نیز عدالت حکم می‌کند که توجه برابری به آن‌ها شود. به خصوص الآن که میان استاندار و یکی از نمایندگان حوزه سبزوار، اختلافات شدید افتاده و ششتمد هم مأمن مدیران نزدیک به همان نماینده است، دعوت می‌کنیم جناب استاندار به ششتمد بیاید، ما خبرنگاران آمادگی ارائه تمام کاستی‌ها و مطالبات را از فرمانداری و بخشداری تا تک‌تک ادارات را برای بررسی و رسیدگی، داریم.

🔹استاندار، فقط مدیر مشهد نیست بلکه مدیر تمام ۳۳ شهرستان منطقه است. طبیعتاً به نسبت جمعیت و وسعت باید به مناطق توجه کرد، اما این سؤال پیش می‌آید که چرا جایی مثل شهرستان ششتمد یا مثل بخش روداب، حتی یک بار هم از این توجه‌ها سهم ندارند؟/ سبزواریان

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=3184

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.