• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

دولت پروازهای تنها فرودگاه غرب استان را برقرار کند

  • کد خبر : 3188
  • 30 اردیبهشت 1402 - 20:53

👤 غلامرضا مقیسه، امام جمعه سبزوار، در خطبه های نماز جمعه:

🔹پروازهای فرودگاه سبزوار، ماههاست متوقف شده است که انتظار می‌رود مسئولان استان و هیات دولت، به مطالبه مکرر و موکد مردم غرب استان مبنی بر برقراری دوباره پروازها، توجه کنند.

🔹مسئولان استانی و کشوری در آستانه برگزاری همایش ملی ۲ هزار شهید دیار سربداران، با ارائه سرویس های پروازی به مهمانان این کنگره و آغاز دوباره پروازهای فرودگاه شهدای سبزوار، بخشی از دین خود به شهدای کهن دیار غیرت را، ادا کنند.

🔹فعالیت فرودگاه سبزوار پس از سالها ارائه خدمات پروازی به ساکنان غرب خراسان، به علت کمبود هواپیما، نبود دستگاه ایر استارتر و عدم رغبت شرکت های هواپیمایی، از ۱۳ دی ماه پارسال متوقف شده است.

🔹این فرودگاه پیش از این در مقاطعی، در هفته تا هفت پرواز بین سبزوار – تهران و بالعکس داشته است و حتی در برهه ای پروازهای سبزوار به مقصد کیش و نیز عتبات عالیات در عراق، انجام می شده است.

🔹فرودگاه شهدای سبزوار، عنوان پشتیبان فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد را نیز دارد و برخی از پروازهای مشهد در شرایط ترافیک پروازی و یا در وضعیت نامساعد جوی، در سبزوار فرود می آمدند.

🔹این فرودگاه می تواند علاوه بر شهروندان سبزوار، نیاز پروازی ساکنان برخی شهرستان‌های نزدیک در استان های سمنان و خراسان شمالی و برخی شهرستان های خراسان رضوی شامل نیشابور، فیروزه، کاشمر، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد را نیز، پاسخ بدهد.

🔹هفته ملی جمعیت را در پیش داریم و یکی از مهم‌ترین اهداف طرح جوانی جمعیت، پایین آوردن سن ازدواج و آغاز زندگی مشترک جوانان است که توسعه مراکز همسریابی در تحقق این اقدام، کمک شایانی می کند.

🔹سالروز آزادسازی خرمشهر و نقش آفرینی رزمندگان اسلام در عملیات غرورآفرین بیت المقدس را، گرامی می داریم. این رویداد، ضربه بزرگی به دشمن وارد ساخته و آنها را در تمامی طول جبهه‌های نبرد، دچار ضعف کرد.

🔹فتح خرمشهر تنها یک پیروزی ساده نبود، بلکه آغازی بر شکست های پیاپی دشمن در جبهه های نبرد و پایانی بر توهم و خیالات دشمن بود که به شکست و نابودی نظام جمهوری اسلامی، دل بسته بود.

🔹فرا رسیدن اول ذی القعده، سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، و روز دختر و آغاز دهه کرامت را، گرامی می داریم. ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و ولایتمداری آن بانوی بزرگوار، باید به عنوان الگو مورد توجه جوانان و افراد جامعه، قرار گیرد.

🔹مسئولان فرهنگی با ابزارهای فرهنگی و الگوپردازی، شخصیت های ارزشمند اخلاقی، علمی و دینی را، به جوانان معرفی کنند تا جلو الگوبرداری های منفی که با ابزار رسانه، فیلم و هنرنمایی های مصنوعی صورت می گیرد، گرفته شود.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=3188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.